رواية توبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت السيد

رواية توبة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرفت السيد 

 

#توبة

بارت 11


وصل المأذون وقعدنا كلنا جنبه

ولسة هايبدأ كتب الكتاب 

اتفاجئنابمرات عمي واختها وبناتها داخلين

ومرات عمي قالت بصوت عالي: 

كدة خلاص بتتجوز من غير امك يافارس

كدة ياحاج  طب اعزموني حتى 

لسة عمي هايقوم ويتعصب 

فارس قام وقالها:  في ايه ياامي هو انتي محتاجه عزومة 

وباس راسها وغمز لاخواته الي قربو وعملو زي حاجز  كدة عشان ميحصلش صدام بين امهم وابوهم

عمي قال: اتفضل يااستاذ كمل

صرخت هدير بولاد. خالتها: وسعو  خلوني اعرف العروسة حقيقة عريسها

قلت لولاد. عمي: وسعولها ياشباب اتفضلي قولي خير 🙂

اتصدمت من برودي قاطعني عمي بعصبية: يابنتي دول جايين يبوظو الفرح

بابا قاله: اهدا ياعثمان عشان صحتك الي بدماغهم مش هيحصل

اخواتي وماما وقفو حواليا وامي مسكت ايدي بقلق ضغطت على ايديها عشان تتطمن

وقولت: خير ياهدير

قالت: احب اعرفك انتي وجوز خالتي ان ابن خالتي المحترم يبقى...  يبقى.... 

ابتسمت: يبقى ايه قولي ولاتحبي نجيب احمد العفريت يقول 🤔🙂

الاربعة وشهم احمر من رد فعلي 

وفجإة فارس قام بكل غضب الدنيا ولطشها بالقلم

وقالهم: برة ماتعتبوش بيتنا تاني 


وفجإة لقينا اخوهم هو الي بيشدهم وبيطردهم

ومرات عمي  واقفة محتارة بالنص تمشي ولاتستنى

فارس بصلها بغضب وقعد جنب ابوه 

حتى باقي اولادها محدش كلمها  

وبالنهاية قعدت لوحدها على جنب  وهي بتعيط 

عمي قاله: تسلم ايدك يابني هو الجواز بالعافية

لامؤاخذة ياجماعة على الي حصل مفيش حد غريب موجود 

اتفضل اكتب يااستاذ





وبدأكتب الكتاب وبصراحة عمي صمم على كتابة قايمة ومؤخر  بمبلغ كبير جدا وعمي حط ايده بأيد بابا وتم كتب الكتاب وانطلقت الزغاريد وقام الاخين باحتضان بعض 

واحتفل الجميع بسعادة وسط جو عائلي مبهج

اخواتي وولاد عمي  كانو ماليين الجو فرح ورقص وشدوني ارقص معاهم انا وفارس وكانت ليلة جميلة 

وقبل انتهاء الفرح عمي طلع تذكرتين وقال: دي هديتي ليكم شهر عسل بدهب والليلة حاجزلكم بفندق 5 نجوم والصبح تسافرو باذن الله انا خليت اخواتك يحضرولك شنطتك ياتوبة وانت كمان 


وحضن فارس وقاله خد بالك  من عروستك يابني

وحضنني وقالي: ربنا يسعدك يابنتي خلي بالك من الواد دة

وانتهى الفرح على خير  وودعت  ماما وبابا بالدموع وهما نصرين يوصلونا الفندق وانا صممت انهم يروحو يرتاحو😓🥺

واخواته واخواتي وصلونا بالعربيات والزفةلحد الفندق والعمال طلعولنا الشنط بالغرفة


مدير الفندق كان صديق لفارس  دخلنا نتعشى الاول واخواتي وولاد عمي معانا بمطعم الفندق انا كنت جعانة جدا 😄

وفارس قالي: انا جعان بصراحة

قولتله: لا انا مش اوي😆

طلبنا الاكل ولما جه اكلت فارس مع العشا🙂

بقى يبصلي ويقولي: الف هنا اطلبلك تاني ياوحش

وفضل يضحك هو واخواتي  واخواته 

قلتلهم: لا لا اصل انا مش جعانة اوي 

فارس: ماهو باين

امير: ياعيني عليك يااخويا 

😅😂






وبعد ماخلصنا نزلولنا تورتة هدية من المدير

واكلتها لوحدي وقولتلهم: اصل انا مش جعانة

فارس: لا انتو تروحو احسن  تاكلكم

فضلنا نضحك

شغلوا موسيقى هادية وطلبو مننا نرقص وكل الناس بالمطعم بقت تسقفلنا

وقمت رقصت انا وفارس وكان جو يبعث عالرومانسية😒

فارس كان طول الوقت بيبصلي ويسرح ولما رقصنا كان بيضمني زي مايكون ماصدق وبينتهز اي فرصة يقرب مني 

خلصنا رقص وودعت اخواتي بالاحضان والدموع🥺 اما ولاد عمي كانو بيهزوا مع فارس😒

فارس كان بيقولهم ياللا ياعيال بالسلامة ماتطلعو تباتو معانا احسن مش اتعشيتو

😂😅 غورو بقى


واخيرا طلعنا الغرفة كانت سويت شهرالعسل غرفة ملكية وبتطل عالبحر 

قبل ماادخل  لقيته بيشيلني بسرعة ودخل بيا

قولتله: في ايه  مابوراحة😒






نزلني وهو بيضحك وقالي: بوظتي اللحظة 

طلعت اتفرج على منظر البحر من البلكونة وهو صمم يصورني بفستان الفرح والبحر ورايا

لقيته قرب مني من ضهري وحضني وقبل شعري وقالي بهمس: مبروك  ياتوبة

لفيت بسرعه  من الخضة والارتباك لقيت نفسي امامه مباشرة لايفصلنا سنتيمتر واحد وتلاقت الأعين ارتبكت وقبل ماانطق او ابعد

مسك دقني ورفع وجهي اليه وقرب مني حتى احسست بانفاسه على وجهي وانحنى وطبع قبلة حانيه رقيقة على وجنتي

بعدته عني  برفق  وقولتله: الجو سقعة 

كلمتي اتفهمت غلط  ولقيته ضمني برقة وسحبني لداخل الغرفة وقالي بهمس: في حضني هاتدفي

بعدت عنه وقولتله: في ايه يااسمك ايه انت🤨

ضحك وقالي: معلش انتي مخضوضةبكرة تتعودي عليا 

قولتله: لا مش مخضوضة ولاحاجة 

قالي وهو بيمسك ايدي: يبقى خايفة 

وقبل يدي سحبتها منه: يافارس افهم انا لاخايفة ولاحاجة 

قالي: امال بتبعدي  ليه

قولتله: عشان ماينفعش بلحظة تقرب مني كدة وتتعامل انه طبيعي اقبل بكدة

وروحت عند شنطتي اطلع هدوم

لقيته جه ورايا وقالي: قصدك إيه 

قولتله؛: زي ماسمعت






مش فاهم 

: فارس لازم وقت أقرب فيه منك بارادتي ونعرف بعض  مش احس انك عاوز تقربلي عشان ليلة دخلتك ولو كنت اتجوزت اي واحدة كنت هتقربلها كدة 

قعد على كرسي وقالي: بس انا فعلاً بارادتي اخترتك وجوايا احساس ب

: فارس دة شعور طبيعي انك متجوزني وعاوز حقك بس في حاجة  مهمة فاتتك

ايه هي

: هل انا كمان عاوزاك

امال اتجوزتيني ليه

: مش فاهمني

اتجوزتك بارادتي بس هل في شعور جوايا زيك بيخليني احس  بالرغبة فيك 

: جاوبي طيب على سؤالك

مش لما تجاوب انت هل انت شعورك بالتقرب مني حقيقي ولا شهوة 

: انا كل الي اعرفه اني مبسوط وعاوز نقرب من بعض وامارس حقي

يبقى انا صح انت مش بتحبني  وبصراحة  ولاانا

: إيه يعني ايه 

يعني  ولاد عم واتجوزو وفي قبول بينا ولكن بدون حب او احساس 

لو اتجوزنا وحصل علاقة جسدية علاقتنا هاتفشل

دقيقة من التوتر و الصمت 

ولسة باخد هدوم ورايحة التواليت اغير 

وحصل.... 🫣

🤔🤗🤭

يتبع

#توبة

#M_s

 
                    الفصل الثاني عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×