رواية زواج غصب الفصل التاسع 9 والاخير بقلم منه محرم
part9
زواج غصب ❤✨
♡♡♡♡♡♡♡♡الاخير
ليان ويونس بصو لبعض بصدمه: تباتيي
لقاء: مالكو ياولاد اقوم امشي
ليان: لالا احنا نشيلك فوق راسنا يا حبيبتي
لقاء: طيب ياحبيبتي انا جبت اكل معايا جاهز علشان قولت هكون جايه تعبانه طلعو وكلو وانا هخش اريح شويه
ليان: ماشي يا ماما
يونس: ه هنعمل ايه
ليان: معرفش
يونس: ممم شكلنا هنبات بقه علي نفس السرير
ليان بكسوف: انا ا هنام علي الارض عادي
يونس: لا طبعا تصحي عندك برد وتسالني هقولها ايه
ليان: معرفش
يونس: ليان انتي فعلا بتحبيني
ليان: لا يا يونس انسا اي كلمه قولتهالك خلاص كده الوقت عدي اصلا واتاخر اكيد مش هتنزل
يونس: مش فاهم
ليان: ها لا مافيش
يونس: انا هعرف انتي غيرتي رايك ليه كده يا ليان بس مش دلوقتي علشان ماما
ليان: تصبح علي خير
بعد شويه
ليان: انت داخل ورايا ليه في حاجه
بقلمي/menna moharam
يونس: هههه شكلك نسيتي يا حلوه ان ماما نايمه جوا اكيد مش هروح انام جمبها
ليان: اكيد برضوه مش هتنام جمبي
يونس بغلاسه:ليه لا وسعي كده
ليان: لا لا متهزرش قوم انا تعبانه والله يا يونس ومش قادره للكلام معاك دلوقتي
يونس: ششش نامي
تاني يوم
»»»»»»»»»»
ليان صحيت لقت نفسها نايمه في حضنه
ليان: انت يا مش محترم انت قوم
يونس: ممم يبيني انام شويه
ليان: اوعا كده انت انت قليل الادب اصلا
يونس: والله
ليان: ااه واوعا كده اخرج برا علشان البس واروح الجامعه
يونس: هتقدري تروحي
ليان: ايوه متقلقش
يونس: طيب يلا
بعد شويه
لقاء: رايحين فين يا ولاد
يونس: الجامعه يا ماما
لقاء: بس ليان لسه باين عليها التعب هتروحو ازاي
ليان: متقلقيش انا لازم اروح علشان الامتحانات قربت
لقاء: طيب يا بنتي خلي بالك منها يا يونس
يونس بص لليان: في عيني
في العربيه:
يونس: احم وصلنا
ليان: يونس انا عايزه اقولك حاجه
يونس: سامعك
ليان: يارا بنت مش كويسه m
يونس: اايه
ليان حكتله الي حصل
يونس: ممم وانتي بتقولي كده علشان بتحبيني صح وخايفه عليا وعيزاني اسبها علشان غيرانه
ليان بعصبيه: تعرف والله ما كنت عايزه احكيلك علشان كده اوعا كده ونزلت
يونس: استني بس يا مجنونه يووه
(مش هاممني هي كويسه ولا لا انا خدت قرار اني هبعد عن يارا لاني محبتش حد غيرك يا ليان وهعترفلك بحبي قريب وهخش الجامعه انا وانتي واحنا ماسكين ايد بعض بكل حب وامان وفرحه انا عارف ومتاكد انك بتحبيني زي ما انا عشقتك وعارف انك مش بتحبي محمد
بعد شويه
««««««««««
يارا: يونس ممكن افهم مجتش امبارح ليه
يونس: يارا احنا في الجامعه وانا الدكتور بتاعك ياريت يبقا في احترام
يارا: يونس انا يارا حبيبتك
يونس: يارا انا محبتكيش انا ممكن اكون حبيت اهتمامك وسؤالك عني لاكن انا محبتكيش
يارا: اااايه
يونس: يارا متحوريش انا عارف انك مبتحبنيش بلاش تمثيل بقه علي الصبح وبعدين احنا في جامعه مش لوكيشن تصوير
يارا: يونس ميين قالك الكلام ده انا انا بحبك
يونس: يوووه تاني كدب تاني عن اذنك
يارا: والله لاوريك
مروه: انتي حكتيلو
ليان: ايوه بس شكله مصدقنيش يلا مش مهم
مروه: شكلك بهتان وعنيكي كلها حزن ليه كده يا ليان
بقلمي/menna moharam
ليان بدموع: ماما وحشتني اوي حاسه اني وحيده مافيش حد وسط حزني اترمي في حضنه
مروه حضنتها: شششش اهدي اهدي
يونس كان واقف بعيد وكان نفسه يجري عليها ياخدها في حضنه
يونس: ليان تعالي علي مكتبي عايزك
ليان: حاضر
بعد شويه
«««««««««««
ليان: كنت عايز ايه
يونس قرب عليها وخدها في حضنه: عيطي
ليان بدموع: يونس احنا في الجامعه مينفعش كده حد يشوفنا
يونس: ششش طلعي كل الي جواكي انا سامعك
ليان: حبيتك يا يونس حبيتك من كل قلبي بس كنت كل مره تكلم فيها يارا كان قلبي بيتكسر وبيوجعني اويي يا يونس وانهارده وجعتني بكلامك معاها عارف ليه غيرت قراري في الطلاق علشان خوفت عليك منها قولت اخليني معاك ارقبك لحد ما تعرف حقيقتها بنفسك بس النهارده قررت اقولك حقيقتها وكنت عارفه ردك من الاول عارفه انك مش بتحبني بس صدقني يارا مش كويسه كنت اتمني تكون بتحبك زي ماانت بتحبها بس هي مش بتحبك
يونس: شششش اهدي انا كمان بحm
يارا: الله الله الست ليان في حضن الدكتور يونس حلو اووي كده وكمان الصور معايا ههههههه ونزلت
ليان بخوف: يونس هتوري الصور للجامعه وتفضحنا
يونس: اهدي انتي مراتي خايفه ليه
يارا: تعالو شوفو يا شباب بعنيكو ليان الطالبه في حضن الدكتور يونس خدو شوفو الصور اتفرجو
-عيب علي واحده زيك ايه مش مكسوفه ايه القرف ده
ليان بدموع: اوعا يا يونس سبني
يونس: خلصتي يا يارا
يارا بدموع مزيفه: انا معرفش ازاي حبيت واحد زيك
يونس: حبيتي واحد زيي تمام احب اقولكو يا جماعه ان يارا كانت وخداني لهدف اني انجحها السنادي علشان اهلها واه يارا كانت برضوه هتاخدني شقتها علشان تصورني صور**** تهدتني بيها علشان انجحها واه بلمناسبه انا كنت حاضن مراتي
يارا بصدمه: اايه مراتك
-اشمعنا لما سالنا حضرتك مرتبط ولا لا قولتلنا لا
يونس: فعلا ساعتها كنت لا
ليان جت علشان تمشي بس يونس وقفها
يونس: ليان انا بحبك
ليان بصتله بدموع ومشيت
مروه: ليان بتحبك يا يونس من بدري خليك جمبها
المدير: خلاص خلصتي مسخره اتفضلي للتحقيق يا انسه يارا
بعد شويه
««««««««««
يونس: مروه ليان فين
مروه: مشوفتهاش اخر مره لما قولتلها بحبك
يونس: مهي مردتش عليا ومشيت قولت هشوف المدير واجلها
مروه: لا معرفش
عند ليان
(كان لازم امشي يونس مش بيحبني يمكن بيكدب عليا علشان يغيظ يارا انا لازم ابعد عنه
يونس: الو يا ماما ليان جتلك
لقاء: لا يا حبيبي مش هنا
يونس: طيب انا عرفت هي هتكون فين
في المقابر
ليان بدموع: وحشتيني اوي يا ست الكل نفسي اجيلك انتي وبابا وحشتوني اوي خلاص مبقاش ليا حد في الدنيا عايزه اجيلكو انتو وحشتوني اوي
يونس: وانا هعيش ازاي من بعدك
ليان: يونس
يونس: صدقيني انا بحبك
ليان بدموع وضربته علي صدره: لا انت كداب مش بتحبني انت عملت كده علشان عرفت ان يارا مش بتحبك قولت تشوف غيرها
يونس: صدقيني انا مبحبهاش انا بحبك انتي وكنت هعترفلك بس هي دخلت علينا والله مافي حد في قلبي غيرك
ليان بدموع: لا لا كداب ابعد عني يمكن هتاخدني شفقه علشان صعبانه عليك
يونس: لا صدقيني مافيش الكلام ده انا يونس الي بيحبك يا ليان
ليان بدموع: يعني مش واخدني شفقه
يونس: ششش بحبك والله صدقيني بحبك
ليان بدموع: وانا وانا كمان بحبك يا يونس
يونس: طب مش يلا
ليان وهي بتمسح دموعها: يلا فين
يونس: نمشي ايه تفكيرك راح فين
ليان ببتسامه: يلا
بعد مرور الايام
يونس: لياان حبيبتي انتي فين
ليان: عاااا يا يونس الحقني
يونس جري علي المطبخ
ليان: الحقني يا يونس
يونس بصدمه: ها الحق مين فين ليان مراتي
ليان كان الدقيق واقع عليها وشكلها مضحك
يونس: فين ليان
ليان: يونس انا ليان ياحبيبي
يونس: وايه الي بيضك اوي كده
ليان: كنت بحاول اعملك كيكه يا حبيبي
بقلمي/menna moharam
يونس: اطلعي برا يا ليان هنجيب من برا
ليان: تعرف انك متغيرتش يا حبيبي
يونس: ليان انا مرعوب من شكلك
ليان: اخص عليك يا يونس انا خارجه وسيبهالك m
يونس مسك اديها: راحه فين
ليان: خارجه مش انت خايف
يونس: بهزر معاكي يا قلبي
تاني يوم
ليان بدوخه: صباح الخير
يونس: صباح النور يا حبيبتي
ليان: دقيقه هكون جهزت الفطار وننزل
يونس: مالك
بقلمي/menna moharam
ليان مسكت راسها وكانت هتقع بس يونس مسكها
يونس: ليان مالك
ليان: مافيش انا كويسه يمكن علشان قومت بسرعه
يونس: طيب نروح للدكتور
ليان: لالا انا كويسه
يونس: طيب يلا نفطر علشان علاجك
ليان: طيب
في الجامعه
مروه: مالك
ليان: مش عارفه حاسه اني مش مظبوطه
مروه: ليان ممكن تكوني حامل
ليان: ايه حامل
مروه: ايوه
ليان بفرحه: بجد
مروه: ايوه بس روحي للدكتور احسن
ليان: هبقا اقول ليونس بعد الجامعه نروح
مروه: طيب يلا المحاضره بدات
بعد شويه
يونس: استنو
مروه: احم ايوه يا دكتور
يونس: انتو مش عارفين ان محدش بيخش بعدي
ليان في بالها: ماشي حسابك معايا في البيت يا يونس
مروه: تمام عن اذنك يا دكتور يلا يا ليان
ليان لسه هتمشي بس سندت علي الحيطه بتعب
يونس بخوف وجري عليها: ليانن مالك انتي كويسه ها ردي علياا
ليان: اه ا ايوه مكملتش كلامها اغمي عليها
يونس: ليااااااان
بعد شويه
يونس: مالها يا دكتور
الدكتور: متقلقش الاعراض دي طبيعيه في خلال شهور الحمل الاولي
يونس: ايه حامل
الدكتور: تقدر تخشلها
بعد شويه
يونس: ليان حبيبتي
ليان بزعل: مالك ياخويا فرحان كده ليه
يونس: وانتي زعلانه ليه
ليان: مممم مش عارف كسفتنا انهارده ده انا حته ياعم زي مراتك
يونس: ههههه يابنتي يرضيكي بقه يفضلو يتكلمو ويقولو مراته فا تخش بعده عادي
ليان: اه يرضيني
يونس: طب المهم في حاجه عايز اقولهالك
ليان: ممم قول
يونس: ان شاء الله لو بنت هنسمي جميله
ليان: ايهه
يونس حضنها: هتبقي اجمل ماما
ليان بدموع: بجدد انا انا حامل فعلا
يونس: ايوه يا حبيبتي
ليان: يونس انا بحبك اوي
يونس: وانا كمان ياقلب يونس
وبعد مرور شهور ليان جابت بنت اسمها جميله
يونس بحب: هتفضلي انتي الحب الاول والاخير
ليان: بحبك
تمت