رواية نجمة كيان الفصل التاسع عشر 19 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان الفصل التاسع عشر 19 بقلم هاجر سلامة 

 البارت ال 19.
رواية نجمة كيان. 
بقلم هاجر سلامة. 
كيان..انتي بتقولي اي .
نجمة بعياط وقالت هقولك انا ابوك المحترم اغت.صب امي اغت.صب امي يا كيان لما كان ملهاش احد ولوحدها استغل ضعفها واغتصابها امي كانت شغاله عندكم خدامه فعلا وفي ده بسبب ظروف لانه عمي كان طردنا بره بيتنا ووضطرت انها تشتغل خدامه في البيوت واشتغلت عند ابوك ف رايحه وجايه يعكسها ويعمل حركات مش كويسه زيه اجي ف يوم واستغل ضعفها واغتص..بها امي مشت اليوم ده و شافت المرار والعذ.اب بعد كده اكتشفت انها حامل في الحر.ام من ابوك بس ربنا مكانش عايز يجيب الطفل ده لانه كان عايز هيتعذ.ب في الدنيا انا مش هاسيب حق امي انا لو علي انا هق.تل ابوك دلوقتي قبل بكره.








كيان..اهدي اهدي انا والله معرفش حاجة بابا قالي الحوار انا منعرفش حاجة والله يانجمة. 
نجمة..للاسف يا كيان انا كنت فاكراك هتعوضني وهتكون غير ابوك بس انت طلعت نسخه منه.
كيان.. والله ابدا يا نجمة انا بحبك وانا اسف حقك عليا ابوس ايديك سامحيني انا والله معرفش حاجه هاجيبلك حقك وهيكون معيا دليل.
نجمة..ازاي.
كيان..هقولك.
استغفر الله العظيم.♥️
بعد يومين. 
كيان رايحة ع مكتب ابوه ودخل وقال بابا عايز تكلم معاك.
حسن..اتفضل طبعا.
كيان.. بابا انا جاي اقولك ان انا عرفت كل حاجه حصلت من زمان بينك انت وايمان مامت نجمه
حسن اتوتر وقال عرفت ايه
كيان..انك اغتص.بتها ومش زعلان بالعكس هي تستاهل.
حسن..يعني ايه
كيان..يعني هي تستاهل اللي يحصلها وبنتها انا هاعمل فيها نفس اللي انت عملته يا بابا هم الاثنين اوسخ من بعض.
حسن بفرح..ايوه كده انت ابني كنت فين من زمان بس بامانه البنت ايمان دي وحشتني مشفتهاش من ساعه اللي حصل 
كيان..نجمه حكتلي كل حاجه امبارح وان انت اغتص.بتها ده فعلا وعملت كده ازاي 
حسن بضحك..سهله جدا هي كانت معديه قدام الاوضه اخذتها وعملت اللي عملته بقى بس كانت احلى ليله في حياتي عقبالك ما تستمتع كده في حياتك مع نجمه 
وفجاه البوليس دخل المكتب وقال مطلوب بالقبض عليك ياستاذ حسن .









حسن ..اي دا اي اللي بيحصل دا .
نجمة..اللي بيحصل دا عقابك اللي عملته في امي حسبي الله ونعمة الوكيل فيك.
الضابط اخذوا وراح على القسم.
كيان قرب ع نجمة وقال فرحانة دلوقتي. 
نجمة..اوووووي بجد نار قلبي هددت اوي الحمدالله .
كيان..نجمة انا اسف.
نجمة..ياريت منكلمش ف الموضوع دا دلوقتي ومشيت.
كيان ضرب ايده ف الحيطة وقال غبييي غبيي.
لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم♥️.
نجمة رجت عند مامتها ودخلت الشقة لقيت مامتها قاعده راحت عندها وحضتنها وقالت حقك جيلك يانور عيني.
ايمان..يعني اي.
نجمة.. يعني حسن اتحبس واتكشف على حقيقته.
ايمان..بجد يافرحت قلبي والله ريحتيني وحضنتها ثاني وقالت بس عملتي كده ازاي.
نجمه..اقعدي يا ماما هاحكيلك كل حاجه حصلت وحكيتلها من اول يوم لحد لما البوليس اخذ حسن.
ايمان بتعيط.. انتي تعذبتي قوي يا نجمه وكله بسببي حقك علي يا حبيبه قلبي
نجمه..ولا اي حاجه حصلت كله لاجلك كان لازم اجيب حقك واريحك واريح النار اللي جواكي.
ايمان حضنتها وقعدت تعيط.
ايمان..بس لازم تسامحي كيان وترجعيله وهو بيحبك هو مكانش يعرف اي حاجه ابوه حكله حكايه غلط كان المفروض يعمل ايه سامحينه علشان خاطري.
نجمة..لا مستحيل ده يحصل مينفعش نكون مع بعض ثاني بعد اللي حصل
ايمان..وليه مينفعش ماهو متماسك بيكي وعايزك.
نجمة...ماما خلص الكلام ياريت حضرتك متكلميش فيه تاني.
ايمان ..اللي يريحك يابنتي.
ماتنسوش تصلوا على النبي♥️
             
                    الفصل العشرون من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×