رواية انتقام في السر الفصل الخامس عشر 15 بقلم صفاء احمد

رواية انتقام في السر الفصل الخامس عشر 15 بقلم صفاء احمد 

 

١٥

فريده كانت بتعيط

عثمان بخنقه.. بتعيطي ليهه هاا

فريده بعياط.. عشان بقولك م مستعده

عثمان.. ماشي مادا حقيي

فريده.. هو حقك بس انا مش مستعده

عثمان. ااشششش اهدي خلاص انا خارج

فريده.. رايح فين

عثمان.. رايح اسهر

وخرج من غير ميستنا ردها 

بعد مخبط الباب هي فضلت تعيط 

عند أشخاص تاني

مريم.. يعني اي مقبضش عليه دي جريمه

ابتهال.. ماشي بس عيزين دليل عل كدا

مريم بغضب.. هجبلكم دليل بنفسي ورحمت امي لجيب دليل ليك ياحوت

وخرجت من القسم عشان تروح مشوار

عند الحوت

الحوت.. هاها مش هتعرف تجيب حاجه عني اصلا

المجهول.. ماشي بس هي ظابط وهتعرف

الحوت بلمعه عين.. مش هتعرف صدقني

المجهول.. تمام يحوت

الحوت. اخفي من قدامي

المجهول.. تمام

عند فريده

فريده كانت نايمه وفجأة دخل عليها عثمان

حضنها من ضهرها كانت خايفه.. اشش هنام ف حضنك بس

فريده اطمنت ونامت بعمق

صباح جديد 

عثمان كان نايم زي الطفل وشعره نازل عل عنيه وفريده كانت سرحانه فيه لما حست ان هيصحي عملت نفسها نايمه 

عثمان.. عارف انك صحيه متمثليش

فريده.. طب قوم من جمبي يلاا. 

عثمان بضحك.. قايم متزقيش 

فريده.. تمام يلا قوم 

عثمان.. طيب قولي صباح الخير على الاقل

فريده.. صباح الخير كدا كويس

عثمان.. صباح الفل







فريده... رايح فين انهارده 

عثمان.. رايح الشركه 

فريده.. ممكن طلب 

عثمان.. قولي 

فريده.. متشربش تاني عشان خطري انا بخاف. 

عثمان بابتسامه.. حاضر وعد مش هشرب تاني غير لما ابقا مخنوق 

فريده سقفت بيديها مثل الأطفال.. . هو دا عثمان الشطور 

عثمان فضل يضحك عل طفولتها.. يلا قومي حضريلي الفطار 

فريده.. ثانيه ويكون عندك 

عثمان.. اشطا 

عند مريم 

مريم.. ملقتش الدليل بردو 

فهد.. عمال ادور 

مريم.. خليك ورا لحد متلاقي الدليل دا بيخطف البشر وبياخد أعضائها 

فهد.. ورا متخفيش 

مريم.. تمام 

فهد بحب.. ونتي عامله اي

مريم.. حمدلله يصحبي

فهد.. دايما يحبيب اخوك 

مريم بضحكه.. حبيبي 

فهد.. طيب انا همشي 

مريم.. تمام 

فهد.. عل اتصال لو لقيت حاجه 

مريم.. تمام 

وخرج فهد وفجأة دخل شخص مكناش نتوقع ان يجي 

مريم.. نعم 

الحوت بسخريه.. مش بدوري عل الشخص اللي بيخطف البشر 

مريم بستغرب.. اها 

الحوت ببرود.. هو نا 

مريم بصدمه... نعممم 

عند أشخاص تاني 

شهد.. ياأمي ١٠٠ مره اقولك انا م هنزل الشارع تاني فادي بيفضل يدايقني 

الام.. فادي جيرانا بيحب يدايقك عشان بيحبك زي اخته 

شهد.. بردو 

الام.. قرمي هتيلي كيس رز يبت

شهد.. اوف حاضر 

لبست ونزلت تجيب رز من السوبر ماركت لجل الحظ فادي كان واقف ف السوبر ماركت والراجل مفيش 

شهد.. متعرفش عم محمد فين 

فادي ببرود.. معرفش 

شهد.. انا غلطانه ان سألتك 

فادي.. بت بطلي صداع صدعتيني 

شهد... نينينييي عيل غتت

فادي.. مين اللي عيل غتت 

شهد. نتت





 

فادي.. طب بس لعرفك مين ألغتت فيناا 

شهد.. بارد اقسم بالله 

فادي مردش عليها 

شهد كانت واقفه برا السوبر ماركت مستنيه عم محمد ف كانت بتتكلم ف التلفون ومكنتش مركزه ان ف عربيه هتخبطها فجأه فادي شالها من وسطها عشان العربيه متخبطهاش ووقعو ف الإرض

شهد.. اه يضهري ياللي اتكسر ونت لسه ف شبابك 

فادي بوجع.. اه رجلي وجعاني اويي

شهد بخضه.. فادي مالك 

فادي.. مش عارف رجلي شكلها اتكسرت 

شهد بخوف وعياط..وجعاك اوي

فادي فضل يضحك عل طفولتها.. متخفيش انا كويس بس اسنديني 

شهد.. طب قوم أسند عليا 

فادي سند عل شهد وبص ف عيونها اول مره يركز ف عيونها ان قد اي عيونها حلوه 

شهد اتكسفت ونزلت عينها.. يلا عشان اوديك بيتك 

فادي فاق.. يلاا 

وصلتو البيت وطلبو دكتور وطلع كسر بسيط 

عند فريده 

فريده.. عجبك الفطار 

عثمان.. تسلم ايدك تحفه 

فريده.. بالهنا 

عثمان.. انا هخرج بقا 

فريده.. تمام خلي بالك من نفسك 

عثمان.. تمام ونتي كمان 

فريده.. حاضرر 

وخرج من البيت 

وفجأه وصلت رساله عل تلفون عثمان فاتحها لقى صورت فريده ويوسف وهما حضنين بعض وهي بتضحك ومكتوب تحتيها (مراتك خاينه بتخونك وهي عل زمتك) 

عثمان عروقه بارزت من العصبيه وعيونه حمرت وروح البيت 

وفتح الباب البيت 

فريده.. نسيت حاجه ولا اي مكملتش الكلمه(مسكها من رقبتها بيخنق فيها وبوريها الصوره وعيونه فيها الشر) مين دا 


فريده بخوف ***********

هما فريده وعثمان مش بيلحقو يفرحو يبنات😂😂♥️


#بقلمي_صفاء_احمد

#انتقام_في_السر

                 الفصل السادس عشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×