رواية ارهقني حبك الفصل السادس 6 بقلم ملك يسري


 رواية ارهقني حبك الفصل السادس 6 بقلم ملك يسري 

( البارت 6) من ارهقنى حبك. 


تانى يوم الصبح ف المعسكر. 


اللواء:  اتفضلوا. 


زين:  خير يافندم. 


اللواء:  منورين ياشباب


هشام: بنورك يافندم. 


اللواء:  ندخل ف الموضوع على طول. 


رحيم بجدية : ياريت. 


اللواء:  عرفنى بنفسك الاول. 


رحيم بنظرة حادة:  اظن احنااا مش متجمعين علشان نتعرف. 


اللواء بإعجاب من ثقة رحيم:  اناا اللواء ياحضرة الظابط والمفروض طريقة الكلام متبقاش كداا انا مش عسكرى عندك. 


رحيم بإبتسامة:  تمام يافندم معاك المقدم رحيم احمد. 


بدأ الباقى يعرف نفسه واللواء شرح المهمة وكلهم مركزين وبعد ساعة. 


اللواء:  انا كدا خلصت مهمتى الباقى عليكو اسيبكوا بقاا. 


سليم:  دماغى وقفت. 


هشام:  حاسس بطاقة سلبية جاية من ناحيتك ياض انت. 


سليم بضحك:  ابوشكلك. 


بدر:  طب هنعمل اى. 


زين:  نروح ناكل علشان انا مهبط. 


رحيم وابتسم:  على طول جعان. 


زين:  انت مش سهل. 


رحيم وغمز:  احظروا منى. 


زين:  هتروح. 


رحيم:  اه بس هروح اجيب شهيرة من عندكوا. 


زين:  طب خدنى معاك. 


زين ورحيم مشيوا وسابوا الباقى. 


هشام:  عن اذنكم ياشباب هنتقابل بعدين. 


سليم:  ولاااه خدنى معاك. 


بدر:  تعالى معايااا بقا انت. 


شادى وابتسم :  تسلم. 


كلهم مشيوا. 


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


ملك بنوم:  ايواااا جاية جاية. 


رحيم بضحك:  ساعة. 


ملك بنوم:  مين. 


رحيم وخد باله من لبسهاا:  ملك فوقى وادخلى جوااا. 


ملك طلعت تجرى على الاوضة بتاعتهااا. 


ملك:  يلههههههوى منك لله يارحيم هدى وشهيرة فين اكيد نايمين عند هدى الكلاب سبونى نايمة لوحدى. 


زين:  بتضحك على اى ياض. 


رحيم بضحك:  مفيش مفيش. 


زين لسه هيرد فون رحيم رن. 


رحيم سابه ودخل البلكونة. 


زين:  والله مجنون. 






زين دخل الاوضة بتاعته وشاف شهيرة نايمة زين قرب منهااا وقعد جمبهااا. 


زين بحنية:  شهيرة اصحى. 


شهيرة:........... 


زين:  شهيرة قومى. 


شهيرة بنوم:  اى يارحيم. 


زين:  قومى. 


شهيرة :  اسكت خلينى اكمل نوم. 


زين ابتسم: شهيرة انا زين. 


شهيرة بصدمة :  زين مين. 


زين بضحك:  زين اخو ملك. 


شهيرة بعدت عنه وهى مكسوفة:  انا اسفة والله مكنتش اعرف انها اوضتك. 


زين بخبث:  ازاى وانا صورتى منورة اهووو. 


شهيرة بتوتر:  ماهووو اصل..... وطلعت تجرى على برااا. 


زين بضحك:  كلهم مجانين. 


عند رحيم. 


رحيم:  خلاص نتقابل كمان ساعة. 


المتصل:  تمام. 


شهيرة وابتسمت:  صباح الفل. 


رحيم وحضنها:  صباح النور يا اميرتى.


شهيرة:  رجعت يعنى. 


رحيم وضحك:  مقدرتش ابعد عن اميرتى ف جيت جرى. 


شهيرة بضحك:  يابكاش. 


رحيم:  طب يلاا علشان نمشى علشان كداا تقلنا على الناس. 


شهيرة بحب:  انا حبيتهم اوى يارحيم. 


رحيم:  هما يتحبوا يلاا بيناا جهزى نفسك. 


شهيرة:  حاضر. 


شهيرة ورحيم سلموا عليهم ومشيواا. 


ملك:  انا هنزل اجيب شوية حاجات من تحت. 






هدى:  طب بصى عيزاكى تعدى على المكتبه وتجبيلى كام حاجة كداا. 


ملك:  طيب حاضر. 


زين:  متتأخريش ياملك. 


ملك وحضنتنه:  حاضر. 


ملك نزلت وراكت السوبر ماركت. 


ملك:  السلام عليكم. 


حمدى:  وعليكم السلام ياملك. 


ملك:  عايزة 4 شيكولاته وكيس شيبسى بالشطة. 


حمدى بحب:  عيونى ثوانى. 


ملك: كام كداا. 


حمدى:  ولايهمك ياملك خليهااا عليااا. 


ملك بجدية:  لاء ميصحش. 


حمدى:  خلاص والله مش هاخد منك حاجة. 


ملك بإستغراب:  اوك. 


ملك جابت حاجات هدى وطلعت. 


زين:  مالك. 


ملك حكتله اللى حصل. 


زين:  تمام انا هنزل احاسبه. 


زين نزل ل حمدى. 


زين:  ازيك ياحمدى. 


حمدى:  ازيك يازين بيه. 


زين:  تمام الحمدلله المهم حساب ملك كام. 


حمدى:  خلاص يابيه. 


زين بجدية:  انت عايز اى من ملك ياحمدى. 


حمدى بتوتر:  كل خير يابيه. 


زين بتحذير:  ملك تشيلها من دماغك وخد حسابك اهووو. 


حمدى بشر:  يا انا يا انت يازين بيييه. 


••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


بدر:  خير نهى. 


نهى بدموع:  انت لازم تاخدلى حقى. 


بدر وقف العربية:  مالك يانهى ف اى. 


نهى:  تعالى البيت وانت تعرف كل حاجة. 


بدر:  تمام مسافة السكة. 


بعد ربع ساعة. 


بدر:  ممكن افهم اى اللى حصل. 






نهى بدموع:  دينااا كانت واقفة ف الجامعة مع شاب وبيضحكوا ف روحت علشان اقولهااا كدا عيب وميصحش راحت شتمانى ولما حاولت اشدهاا ونمشى راحت ضربتنى بالقلم. 


بدر بغضب:  مين الشاب دا. 


نهى بعصبية:  انت همك الشاب ومش همك خطيبتك اللى اتهزقت. 


بدر ساب نهى وطلع ل دينااا. 


سماح:  اتفضل يابنى. 


بدر:  فين دينا يامرات عمى. 


سماح:  على السطح. 


بدر:  تمام. 


بدر سابهااا وطلع على السطح. 


دينااا ببرود:  جاى علشان السنيورة سخنتك عليااا صح. 


بدر:  لاء جاى اسمع منك. 


دينا بصتله بإستغراب 


بدر:  مالك. 


دينا:  مفيش عايز اى. 


بدر:  تحكيلى. 


دينا بدموع:  كنت خارجة من المحاضرة وف ولد معايااا كان عايز الشرح اللى كتبته المحاضرة اللى فاتت علشان مكنش موجود ف بدهوله راح بيقولى خطك حلو انا خطى خط حمير ف ابتسمت لقيت نهى جت وبتقولى انتى قليلة الادب ومش محترمة وعملالى فيهااا الشريفة قدام بدر علشان تخليه يحبك قولتلها اى الهبل دا راحت مسكت ايدى وكانت عايزة تشدنى من شعرى روحت ضربتها بالقلم وسبتها ومشيت وممكن تسال الولد اللى كان واقف. 


بدر:  هششششششش خلاص اهدى مش محتاج اسال حد انااا مصدق كل حاجة انتى قولتيهاا. 


دينا وبتحاول تبعد عنه:  مينفعش اللى بيحصل دا يابدر. 


بدر:  دينا انا اسف. 


دينا بإستغراب:  على اى. 


بدر قرب منهااا. 


بدر بهمس:  بحبك. 


ديناا بصتله بصدمة وهو سابهاا ونزل وابتسملهااا. 


دينااا نزلت شقتهاا ودخلت الاوضة وكانت فرحانة ان اخيراا بدر حس بيهااا. 


نهى بصدمة:  بدر انت بتقول اى. 


بدر:  زى ماسمعتى انا اسف مش هقدر اكمل ان اذنك. 


نهى بدأت تكسر كل حاجة قدامهاااا وبتقول بصوت عالى بكرهك يادينااا بكرهك. 


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


سليم:  ايوااا ياماما خلاص وصلت الصيدلية. 


سليم دخل الصيدليه. 


سليم:  لوسمحت يادكتور. 


ندى وابتسمت:  سليم بتعمل اى هنااا. 







سليم وابتسم:  انتى بتشتغلى هنااا. 


ندى بفخر:  صيدليتى. 


سليم بضحك:  حاسب الغرور. 


ندى بضحك:  دى ثقة. 


سليم:  طيب ياجميل عايز العلاج داا. 


ندى:  عيونى. 


بعد شوية 


ندى:  اتفضل بس مين اللى بياخد العلاج دا. 


سليم:  ل امى. 


ندى بتأثر:  ربنا يشفيهاا يارب. 


سليم وابتسم:  يارب عن اذنك. 


ندى:  باى. 


سليم:  صح رقمك كام. 


ندى بضحك:  ........... 011.


سليم:  ماشى يا دكتورة ندى باى. 


ندى:  باى. 


•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


رحيم:  هاااا قول اللى عندك. 


يونس:  ف مصيبة يارحيم. 


رحيم:  قول يايونس. 


يونس:  على حسب المعلومات ف الوجهه الجاية هتبقااا المستشفيات والجامعات. 


رحيم:  اى الهبل داا. 


يونس:  زى مابقولك كدااا طلبه الجامعات شباب لسة ف الخطف هيبقااا من الجامعات وعلشان الجو يبان طبيعى هيتفقوا مع مستشفى معينه وهيعملوا هناك العمليات. 


رحيم:  تعرفلى انهى مستشفى هيتفقوا معاهااا والباقى عليااا. 


يونس:  تمام. 


رحيم ل نفسه:  اللعب كبير يارب قوينى

... يتبع

                     الفصل السابع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×