رواية ارهقني حبك الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري

رواية ارهقني حبك الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري

رواية ارهقني حبك الفصل الرابع 4 بقلم ملك يسري 

 ( البارت 4) من ارهقنى حبك. 

رحيم:  زيييييين. 

زين قام اتنفض وكان خايف من رد فعل رحيم مش عليه كان خايف على شهيرة لان هي ملهاش ذنب. 

شهيرة بدموع:  رحيم ممكن تهدى والله كنا قاعدين.

رحيم قرب وخدهااا ف حضنه وابتسم:  بس ياهبلة اولا انتى اختى وعارف انك مش هتعملى حاجة غلط وبعدين اللى واقف دا انا بثق فيه اكتر من نفسى ومستحيل يأذيكى انا بس حبيت اخضكوا. 

زين:  والله رخم. 

رحيم بضحك:  شكلك كان مسخرة ياحضرة الظابط. 

زين:  ولاااه يالاروح. 

رحيم بجدية:  كدا كدا كنت هاخد شهيرة ونروح عن اذنكم. 

نور:  بكرااا معزمين عندناااا. 

رحيم:  عيونى ليكى يا امى يلااا ياشهيرة. 

شهيرة ورحيم مشيوااا. 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

هشام:  عايزين حاجة بقااا. 

نور:  رايح فين ياهشام. 

هشام:  هروح بقااا علشان عايز انام. 

محمد:  ادخل نام ياض انت مع زين. 

هشام:  بس ياعمى ما.. 

نور:  هششام اسمع الكلام. 

هشام بتعب:  حاضر ياعمتو تصبحوا على خير. 

الكل:  وانت من اهل الخير. 

ملك:  وانا كمان هدخل انام. 

نور بحب:  تصبحى على خير ياحبيبتي. 

ملك:  وانتى من اهل الخير ياماما. 

هدى:  هروح انا اذاكر. 

محمد:  مش هتنامى. 

هدى:  لاء شوية كدا وهنام. 

نور:  رينا معاكى ويقويكى ياحبيبتى. 

هدى:  يارب ياماما يلاا عن اذنكم. 

محمد:  يلاا يانور ادخلى نامى علشان انتى تعبتى النهاردة. 

نور:  فعلااا يلا قوم. 

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

شهيرة:  رحيم انت شكلك تعبان اوى. 

رحيم:  انا كويس انا بس عايز انام. 

شهيرة وابتسمت:  ماشى ياحبيبى.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

الساعة 2 باليل. 

هشام قام من النوم متوتر وخايف اتنهد وخرج البلكونة وهو بيشرب سجارة. 

هدى حست بحد براا خرجت تشوف مين شافت البلكونة مفتوحة. 

هدى:  يمكن حرامى بس دا غبى يدخل وفى اتنين ظباط هنا اى الغباء دا ياهدى وهو ايش عرفه ان ف هنا ظباط. 

هدى بدات تقرب من البلكونة وبصت براحة شافت هشام واقف. 

هدى بتنهيدة:  يالهووى ياهشام خوفتنى. 

هشام برفع حاجب:  لى يعنى. 











هدى:  افتكرت ف حرامى. 

هشام وابتسم: روحى نامى ياهدى. 

هدى حست ب هشام وقربت منه:  مالك ياحبيبى. 

هشام وابتسم:  مفيش ياهدى انا بس مش جايلى نوم. 

هدى ومسكت ايده:  بتكدب عليااا ياهشام. 

هشام واتنهد:  نفس الحلم مش عارف انسى اليوم دا ياهدى مش عارف بحلم بيه على طول كأنه مش عايزنى ارتاح من عذاب الضمير مش..... 

بدأت الدموع تنزل من عيونه. 

هدى وهى بتمسح دموعه:  هشششششش اهدى هتنسى ربنااا عارف انك ملكش ذنب ف كل اللى حصلل انت بس خليك واثق فيه وبعدين اناا جمبك اهو وقت اما تحلم بيه تعالى ونعيط مع بعض بلاش تكتم جواك. 

هشام:  انا بحبك اوى ❤. 

هدى وحضنته:  وانا بعشقك ياحبيبى بص تعالى نصلى. 

هشام بإستغراب:  هنصلى اى دلوقتى دا لسة الفجر مأذنش. 

هدى وابتسمت:  تؤ قيام الليل. 

هشام وحضنهاا:  مش بقولك بحبك يلااا نروح نتوضى. 

وبعد فترة خلصوا وفضلوا يتكلموا لحد اما الفجر اذن وصلوا وناموا. 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

الصبح ف المعسكر. 

القائد: تحت امرك يافندم

اللواء:  اقعد يا سامح عايزك. 

سامح:  شكرا يافندم. 

اللواء:  عايزك تكلف مجموعة من الظباط علشان عايزهم. 

سامح:  خير يافندم. 

اللواء:  ف عملية كداا وعايز ظباط بيكلوا الحديد واظن انت فاهمنى. 

سامح:  تحت امرك يافندم. 

اللواء:  بكراا الصبح يبقوا على مكتبى. 

سامح:  تمام يافندم. 

اللواء:  على مكتبك يلااااا. 

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

شهيرة:  سيبنى انام يابنى بقااا. 

رحيم:  قومى هنتاخر على الناس. 

شهيرة:  حاضر. 

ترن ترن. 

رحيم:  قومى البسى يلااا عقبال اما اشوف مين. 

رحيم فتح. 

رحيم بفرحة:  سليم يابن الاى وحشنى. 

سليم:  واضح ياواطى انت والعيال الخسيسة التانية. 

رحيم بضحك:  تعالى ادخل اى نزلت امتى. 

سليم:  امبارح باليل لما خلصت المهمة رجعت ملقتش واحد فيكو عرفت انكوا اجازة قولت هى جت على قرمط يعنى.

رحيم بضحك:  لاء ازاى. 

شهيرة:  رحيم يلااا. 

رحيم:  تعالى ياشهيرة دا سليم صحبى سليم دى شهيرة اختى. 

سليم وابتسم:  اهلااا انا سليم اعتبرينى زى الواد دا اخوكى. 

شهيرة بضحك:  اهلااا تمام ياسليم. 

سليم:  اوكى انتو شكلكوا خارجين. 

رحيم:  ايوا رايحين عند زين. 

سليم:  اشطااا يلاا معاكوو. 

رحيم بضحك:  يلااا ياخويا. 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
نور:  ملك انتى يابت. 

ملك:  يانعم اى ف اى مفيش غير زفته. 

هشام بضحك:  اه اتنيلى بقااا. 

ملك:  انت ياض انت تخرس خالص. 

زين:  ملك عيب. 

ملك:  اوووووووف نعم ياماما. 

نور:  غورى صحى اختك. 

ملك:  ااااه انتو ناس ظلمة بقا ست هدى نايمة ومرتاحة وانا طالع عينى. 

هشام بحب:  تنام براحتهاااا وبعدين انتى كنتى مخمودة هى كانت بتذاكر. 

نور:  صح. 

ملك:  ايوااا طبليلوا ياختى. 

زين:  منكو لله صدعتونى. 

ملك دخلت تصحى هدى ورشت على وشهااا مايه. 

هدى:  يييييييح اه ياكلبة طب والله ياملك ل تضربى. 

ملك وهى بتجرى:  بس ياماماا. 

ملك بتجرى وبتصوت وهدى بتجرى وراهااا وزين بيتفرج وهشام بيحاول يهدى هدى ونور بتشتم ملك. 










ترن ترن. 

زين بصداع:  ابوس ايدك ادخل فضلى الليلة اللى جوا دى. 

رحيم:  هو ف اى واى الصويت دااا. 

زين:  ادخل وشوف. 

سليم:  بخ. 

زين بضحك:  كنت متاكد انى هلقيك ف قفايااا. 

سليم:  ياعزيزى انتو متقدروش تعيشوا من غيرى اصلااا. 

زين:  طب ادخل. 

شهيرة:  السلام عليكم. 

زين بإبتسامة:  وعليكم السلام اتفضلى. 

شهيرة:  ميرسى. 

رحيم دخل واتصدم ملك على السفرة وهشام ماسك هدى ونور ماسكة دماغهااا. 

رحيم:  هو ف اى. 

نور:  اهلااا يابنى اتفضل لاء دول ولادى الهبل بيجروا وراا بعض. 

هدى بعصبية:  ماما انا مش هبلة هى اللى حيوانة حد يصحى حد كدا. 

ملك: بت انتى هنزلك. 

هدى:  لو جدعة انزلى وورينى نفسك. 

شهيرة بضحك:  همووت يلهههههوى دول عسل خالص. 

ملك:  خدى بوسة يابت. 

زين:  والله انا زهقت ملك انزلى وبطلى شغل الاطفال داا. 

ملك:  هدى خلاص قلبك ابيض. 

هدى وهديت:  خلاص بس مش علشانك علشان الناس بس. 

ملك لسة بتنزل وقعت رحيم مسكهاا. 

ملك وغمضت ومستسلمة انهاا تقع فتحت نص عين:  انا وقعت. 

رحيم وابتسم:  ولحقتك. 

ملك بصت لقت نفسهاا شبه ف حضنه راحت بعدت. 

ملك بكسوف:  تشكر يارجولة. 

وطلعت تجرى. 

سليم بضحك:  مين المجنونة دى. 

زين:  للاسف اختى. 

نور:  اقعدوا ياولاد عمكوا محمد نص ساعة ويوصل. 

زين ورحيم وهشام وسليم قعدوا ف الصالون والبنات ف الاوضة. 

زين:  القائد حسام رن عليااا النهاردة. 

رحيم:  لى. 

زين:  عايزناا بكرااا الصبح نكون ف المعسكر. 

سليم:  هو انا لحقت ارتاح. 

هشام بضحك:  بختك الاسود نعمل اى بقااا. 

سليم:  تباا لكم ايهاا القوم. 

رحيم قاعد ساكت وقلبه مش مطمن من العملية دى. 

زين:  ساكت لى. 

رحيم واتنهد:  هقول اى اما نروح بكراا نشوف الموضوع داا. 

ف اوضة البنات. 










هدى:  والله ياشهيرة انتى عسل. 

شهيرة:  حبيبى انتو اللى قلبكوا ابيض. 

ملك بتعب:  هدى اندهى ماما. 

هدى بقلق:  مالك ياملك. 

ملك بتعب:  بطنى وجعانى اووووى. 

هدى:  طب استريحى وانا هنده ماما. 

شهيرة بخوف:  نامى ياحبيبتى ان شاء الله خير. 

ملك بدموع:  ااااااااااااااااااااه. 

سليم:  ف صوت صويت. 

زين قام يجرى والشباب وراااه. 

زين بقلق:  مالهااااا ملك حبيبتى. 

ملك بوجع:  بطنى يازين ااااااااااااااه. 

رحيم:  شيلهاااا وتعالى ورااياااا. 

زين شال ملك ونزل وراا رحيم ونور جريت وراهم. 

هدى بدموع:  يارب تكون كويسة يارب. 

شهيرة:  هتبقااا كويسة متخافيش ياحبيبتى. 

هشام:  اهدى ياحبيبى هتبقا بخير. 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

ف المستشفى. 

نور بدموع:  ها يادكتور مالهااا. 

الدكتور:  مفيش هى بس معدتهااا حساسة واكيد اكلت حاجة منتهى صلاحيتهااا. 

نور:  يعنى هى كويسة. 

الدكتور:  ايواا وتقدر تروح. 

رحيم:  شكراا يادكتور. 

نور ودخلت :  حبيبتى يابنتى. 

ملك:  اهدى ياماما انا كويسة. 

نور بغضب:  علشان لما اقول متتنيليش تاكلى حاجة من برا تسمعى الكلام. 

ملك:  اسفة حاضر. 

رحيم:  حمدلله على سلامتك ياملك. 

ملك وابتسمت:  الله يسلمك يارحيم. 

زين كل دا ساكت. 

زين:  يلااا نمشى. 

ملك زعلت من زين اوى انه مكلمهاش ولا حتى اطمن عليهااا. 

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

ف البيت. 

محمد:  السلام عليكم. 

هشام وسليم:  وعليكم السلام. 

محمد بإستغراب:  هو ف اى. 

هدى جريت وحضنته وعيطت. 

محمد بخوف وقلق:  مالك ياحبيبة بابا. 










هدى بدموع:  ملك يابابا ف المستشفى وكانت تعبانة اوى. 

محمد:  اى ومحدش اتصل عليااا لى. 

هشام:  زين ورحيم وعمتو جريوا بيهااا. 

محمد لسة هيتصل الباب اتفتح. 

محمد:  ف اى. 

نور:  مفيش ياحبيبى كانت بس معدتهاا وجعهاا شوية. 

محمد وحضن ملك:  انتى كويسة ياحبيبتى. 

ملك:  ايواا يابابا. 

زين:  يلااا حطى الاكل ياماما. 

ملك بدموع:  زين. 

زين:  نعم. 

ملك :  انت مبتكلمنيش لى وحتى مطمنتش عليااا. 

زين ببرود:  ما انتى كويسة اهوو يلااا ياماما حطى الاكل. 

ملك بصتله بدموع ودخلت الاوضة وكلهم بصوا ل زين بصدمة. 

زين. عن اذنكم ونزل تحت. 

رحيم:  انا ممكن ادخلهااا. 

نور:  اتفضل يابنى. 

رحيم راح وخبط. 

ملك:  ادخل. 

رحيم وابتسم:  احم الجميل عامل اى. 

ملك:  اتفضل يا ابيه. 

رحيم:  ابيه اى دى اسمى رحيم. 

ملك بدموع:  هو زين زعل منى. 

رحيم:  اه ززعل. 

ملك:  بس انا معملتش حاجة. 

رحيم:  لاء عملتى لما تعرفى ان معدتك حساسة كدا يبقا متاكليش حاجة من برااا يبقا تحافظى على نفسك علشان ف ناس بتحبك تعرفى ان لو كان حصلك حاجة كان زين هيبقا عامل ازاى طب هدى اختك انتى مشوفتيش كانت خايفة ازاى وابوكى وامك المفروض تخلى بالك من نفسك اكتر من كدا. 

ملك بدأت تعيط اكتررر. 

رحيم خدها ف حضنه. 

ملك:  انا مكنتش اقصد. 

رحيم:  عارف ممكن تهدى. 

ملك لاحظت انها ف حضنه جت تبعد مرضيش. 

ملك بهمس:  رحيم. 

رحيم:  هششششششش اسكتى. 

ملك سكتت ورحيم كان ف عالم تانى. 

فجاة..........يتبع

                    الفصل الخامس من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×