رواية ارهقني حبك الفصل الثامن 8 بقلم ملك يسري


 رواية ارهقني حبك الفصل الثامن 8 بقلم ملك يسري 


( البارت 8) من ارهقنى حبك. 


شهيرة بقلق:  رحيم اتأخر اوى ياهدى. 


هدى:  اهدى ياحبيبتى اكيد عنده شغل واتأخر. 


زين وابتسم:  اهدى ياشهيرة هيجى كمان شوية هتلاقيه بيخلص ورق ولا حاجة. 


شهيرة ابتسمت وسكتت. 


ملك بتوتر:  ماترن عليه كدا يازين. 


زين واتنهد:  ف اى انتى كمان ياكوكو هو بخير ياجماعة. 


ترن ترن ترن. 


زين:  ايواا ياهشام. 


هشام:  ...... 


زين والدم وقف ف جسمه:  ا.. انت بتقول اى. 


هشام:  ...... 


زين وقام جرى:  اقفل اقفل جاى. 


زين دخل الاوضة جرى وخرج بس قبل اما يخرج من باب الشقة شهيرة مسكت ايده. 


شهيرة بدموع:  اخوياااا فين. 


زين بتوتر باين عليه:  كويس متخافيش خليكى هنااا.. ماما خلى بالك منهااا. 


زين نزل وهو اصلاا مش شايف قدامه كلام هشام بيتردد ف دماغه وبس. 


زين بدموع:  لاء يارحيم مش هتعمل فيااا كدا. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


ملك ودخلت اوضتهااا وافتكرت كلام رحيم معاهااا كله وعيطت:  مينفعش تعمل فيااا كدا بعد اما حبيتك. 


Flash back 


رحيم برجاء:  ملك لازم تساعدينى بجد. 


ملك:  انت مجنون انا مستحيل اعمل كداا يعنى اى اصلااا. 


رحيم:  لانهم لازم ينسونى. 


ملك بدموع:  لى هاااا لى مش همك اختك ولا صحابك طب زين طب انااا. 


رحيم:  انتى اى. 


ملك بدموع وعصبية:  ملكش دعوة دلوقتى انا مستحيل اعمل كدا يارحيم. 


ملك لسة هتمشى. 


رحيم:  انا هموت ياملك. 


ملك:  بتقول اى. 





رحيم. زى مابقولك الناس هتقتلنى النهاردة ف كدا كدا ميت ف انا عايزهم يكرهونى علشان بينسونى فهمتى. 


ملك وقفت وعيطت مكانهااا


رحيم:  ملك مالك. 


ملك بضحك:  انت بتهزر صح قول ان دا مقلب سخيف منك. 


رحيم:  لاء ومحتاج مساعدتك زى ماقولتلك. 


ملك بدموع:  رحيم مش هقدر. 


رحيم:  لى ياملك. 


ملك بضعف:  مش هقدر علشان انا... 


رحيم ومسكها من كتفهاا وثبتهاا قدامه:  انتى اى ياملك. 


ملك وتاهت:  معرفش بس احساس انى مش عيزاك تبعد عنى. 


رحيم بحنيه:  لى اشمعنا انااا. 


ملك وعيطت جامد:  معرفش معرفش. 


رحيم وخدهاا ف حضنه:  هششششش اهدى كله هيتحل بس بطلى عياط ممكن.


ملك بكسوف بعدت عنه:  احم رحيم ابعد. 


رحيم وبعد عنهاا ومسح دموعهاا:  لماا الموضوع اللى قولتلك عليه يخلص هنبقاا نتكلم ف الموضوع داا ماشى. 


ملك بإحراج وطلعت تجرى:  ماشى. 


رحيم ابتسم وفضل متابعهااا لحد ما اختفت من قدامه واتنهد وخرج فونه. 


رحيم:  اناا جاهز. 


Back 


ملك بإنهيار:  كداب وخاين يارحيم خونت حبى ليك خنت صحابك خنت اختك كان ممكن بكل سهولة تبلغ صحابك وتقدروا تحموا بعض بس انت انسان غبى...  ثوانى كدا هو قال لما يرجع هيتكلم ف موضوعنااا معنى كدا ان هو مش هيموت معنى كدا ان دى لعبه يعنى رحيم عايش حبيبى مش هيموت. 


ملك مسحت دموعهاا وضحكت ومسكت صورة رحيم وابتسمت على غبائها هى. 


ملك:  معنى كدا انك وثقت فيااا انااا وانا مش هخذلك ابدا ابدا. 


ملك خرجت لقت شهيرة بتعيطت وهدى ونور بيحاولوا يهدوهاا. 


ملك:  اهدى ياشهيرة ان شاء الله هيكون كويس. 


شهيرة بدموع:  لاء اخويااا فيه حاجة مشوفتيش زين نزل خايف ازاى. 


ملك حضنتهاا وبتفكر ياترى هو فين واى اللى هيحصل. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


زين ف المستشفى واقف هو وسليم وهشام وبدر وشادى جو متكهرب توتر كل واحد بيفكر اى اللى بيحصل وفيهم اللى بيفكر ف شغلهم. 


الدكتور خرج ووشه ف الارض. 


سليم بخوف:  خير يادكتور رحيم كويس صح. 


الدكتور:  احنا عملناا كل اللى نقدر عليه شدوا حيلكوا البقاء لله. 


الدكتور سابهم ومشى وحاله من الصمت التام نزلت عليهم زين بيبص ل سليم شوية ول هشام شوية وبعدين اتكلم ب هدوء استغرب منه كل اللى واقفين. 


زين:  خلصوا إجراءات المستشفى والدفنه وانا هروح اجيب اخته واجى. 


سابهم ومشى سليم بدموع مكتومة:  يلاا ياشباب. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡





بدر بتأثر:  مات يادينا صحابه مصدومين اوى انا لسة عرفه بس زعلان عليه ف تخيلى صحابه انا مش قادر. 


دينا وحضنته:  اهدى ياحبيبى ف الجنه ان شاء الله. 


بدر:  بحبك. 


دينا:  بجد يابدر. 


بدر وباس ايديهاا:  بجد ياروح بدر اسف انى كنت غبى الفترة اللى فاتت دى كلهااا وكنت هسيبك تروحى من ايدى. 


ديناا بدموع:  كنت بموت لما بشوفهااا ف حضنك وبتدلع عليك قلبى كان بيتكسر كل مرة كنت تقول فيهااا حبيبتى. 


بدر وحضنهاا:  اسف. 


دينا:  هششششششش خلاص احنا دلوقتى مع بعض. 


بدر:  انا همشى. 


ديناا:  لو محتاج اى مساعدة انا ف قسم الاطفال عند الدكتور هكشف على ابن صحبتى علشان هى تعبانه. 


بدر وابتسم:  ماشى ياحبيبى. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


زين:  يلااا ياشهيرة تعالى معاياا. 


محمد:  هتوديهااا فين. 


زين:  هتشوف اخوهااا. 


شهيرة بفرحة:  بجد يازين طب يلاااا. 


زين:  جثة اخوهااا. 


نور بصدمة:  بتقول اى يابنى. 


زين:  رحيم مات. 


شهيرة وضربته بالقلم:  انت كداب. 


زين:  يلااا. 


شهيرة اغمى عليهاااا وزين جرى عليهااا وشالهااا ونزل وملك وهدى وراه. 


نور بعياط:  ابنى مات يامحمد. 


محمد وخدهاا ف حضنه:  إن لله وإن إليه راجعون. 


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


:  كله تمام. 


رحيم:  انا جاهز وانت. 


:  جاهز بس شكلهم صعب اوى. 


رحيم واتنهد:  عارف شهيرة كويسة. 


:  ف المستشفى اغمى عليهاا وزين جابهااا. 


رحيم:  طمنى اول ب اول. 


:  سلام. 


رحيم:  اسف ياحبيبتى

                        الفصل التاسع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×