رواية ارهقني حبك الفصل السابع 7 بقلم ملك يسري

رواية ارهقني حبك الفصل السابع 7 بقلم ملك يسري 

 ( البارت 7) من ارهقنى حبك. 

زين بصدمة:  انت بتقول ياعم انت. 

هشام:  والله دى الاخبار كلهاااا منتشرة ف المعسكر. 

سليم:  اكيد دا اتجنن. 

زين بغضب:  ماشى يارحيم. 

شادى بإستغراب:  مالكم ياشباب. 

زين سابهم ومشى وهو متعصب. 

شادى:  ماله داا. 

سليم واتنهد:  استاذ رحيم قدم استقالته. 

شادى بصدمة:  اى لى اى اللى حصل. 

هشام:  لسة منعرفش. 

سليم بضحك: تعرف اى الممتع ياشادى. 

شادى:  اى. 

هشام وضحك:  خناقة رحيم وزين اللى هتبقااا جامدة. 

شادى بضحك:  طب قاعدين لى قوموا بينااا نحضر من الاول. 

سليم:  يلاا بينااا. 

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

شهيرة:  رحيم مالك. 

رحيم:  مفيش ياحبيبتى. 

شهيرة:  هو ممكن اطلب طلب. 

رحيم بإنتباه:  انتى تطلبى عيونى. 

شهيرة:  ممكن تخدنى عند ملك وهدى. 

رحيم وابتسم:  بس كداا يلاا بيناا. 

شهيرة وحضنته:  انا بحبك اوى. 












•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

هدى:  ماما مالهااا ملك. 

نور:  معرفش من ساعة ما صحيت وهى ساكته ومش بتعمل حاجة. 

محمد:  بتتكلموا ف اى. 

هدى:  ملك يابابا ساكتة من ساعة ماصحيت ومش بتتكلم مع حد خالص وقاعدة لوحدهاا. 

ملك بهدوء:  ماما انا نازلة. 

نور بحنية:  مالك ياقلب ماما. 

ملك:  مفيش انا كويسة وهو زين فين. 

هدى:  لسة جاى. 

ملك:  تمام. 

ملك دخلت ل زين وحضنته وعيطت جامد. 

زين بخضه:  كوكى مالك ياحبيبتى. 

ملك بعياط:  ممكن منتكلمش. 

زين بحب:  ماشى ياحبيبتى. 

ملك فضلت ف حضن زين لحد اما نامت 

زين سابهاا وخرج ومستغرب هى فيهاا اى. 

هدى:  زيزو مالها ملك. 

زين:  معرفش دخلت حضنتنى وفضلت تعيط. 

نور بخوف:  بنتى هيكون حصلهااا اى. 

محمد:  خير ان شاء الله. 

ترن ترن ترن. 

افتح يامحمد. 

محمد فتح. 

هشام:  حبيبى ياحج عامل اى. 

محمد:  الحمدلله ادخل. 

سليم:  ابوحميد وحشتنى. 

محمد بضحك:  ادخل يابكاش. 

شادى:  السلام عليكم. 

محمد. وعليكم السلام يابنى اتفضل. 

زين بإستغراب:  مش مستريحلكوا. 

هشام بفضول:  كلمت رحيم. 

زين ببرود:  لاء هو حرر. 

سليم بصدمة:  ننعم ياخوياااا يعنى مش هتعصب عليه. 

زين:  اه. 

شادى بضحك:  معلش ياشباب تتعوض ف المرة الجاية. 

سليم:  منكم لله ضيعتوا عليااا احلى متعة. 

ترن ترن. 









زين:  اهلااا ياخويااا لولا ان شهيرة معاك مكنتش دخلتك. 

رحيم:  ابعد ياض انت. 

رحيم دخل. 

شهيرة بإحراج:  هى فين هدى. 

زين بحب:  مينفعش اخو هدى دا حتى طيب. 

شهيرة:  هااااا. 

زين وابتسم:  هاااا اى ادخلى هدى جوااا. 

شهيرة جريت وزين ضحك على شكلهااا. 

سليم:  رحيم الخبر صح. 

رحيم:  ايوااا. 

زين بعصبية:  ودا لى ان شاء الله. 

رحيم ببرود:  انا حر. 

زين وضربه:  حر والله ومن امتى الكلام داا. 

رحيم بعصبية:  رحيم التزم حدودك. 

زين: وانت خليت فيهاا حدود يااستاذ. 

رحيم بغضب. زين انااا حر ومش عايز ابقااا زفت ظابط فيهاا حاجة دى. 

زين: صح انت حر براحتك ياعم. 

شادى:  ماتهدوا ياشباب.

سليم وشده:  اقعد انت كملواا خدوا راحتكوا. 

شادى بضحك:  حريقة قاعدة معانااا. 

هشام بضحك:  اسكت دى متعه هتحبهاا اوى قدام. 

هدى:  زين ملك مش ف الاوضة بتاعتك. 

زين:  هتلاقيها ف اوضتها او الحمام. 

هدى:  لاء هى شكلهاا نزلت وانا خايفة عليهااا. 

رحيم:  تمام انا هنزل وراياا كام حاجة كداا زين شهيرة امانه ف رقبتك ياصحبى. 

زين ببرود:  غور ياض. 

رحيم بصلهم ومشى. 

على البحر ملك بتتمشى ودموعهااا على خدهااا بتفكر ف اللى شافته ياترا هيتحقق ولا لاء. 

...  :  لى الدموع دى. 

ملك بلهفة:  رحيم. 











رحيم وابتسم:  اه مالك بتعيطى لى. 

ملك:  مفيش افتكرت حاجة ضايقتنى شوية. 

رحيم وبصلهاا:  هو ممكن اطلب منك طلب. 

ملك:  اتفضل. 

رحيم قرب منهااا وهمس ف ودنهااا ب كلام ملك من الصدمة جسمهااا تلج مش قادرة تتكلم ولا تستوعب اللى هو قاله. 

رحيم:  ملك مالك. 

ملك بضحك:  انت بتهزر صح قول ان دا مقلب سخيف منك. 

رحيم:  لاء ومحتاج مساعدتك زى ماقولتلك. 

ملك بدموع:  رحيم مش هقدر. 

رحيم:  لى ياملك. 

ملك بضعف:  مش هقدر علشان انا... 

رحيم ومسكها من كتفهاا وثبتهاا قدامه:  انتى اى ياملك. 

ملك وتاهت:  معرفش بس احساس انى مش عيزاك تبعد عنى. 

رحيم بحنيه:  لى اشمعنا انااا. 

ملك وعيطت جامد:  معرفش معرفش. 

رحيم وخدهاا ف حضنه:  هششششش اهدى كله هيتحل بس بطلى عياط ممكن.

ملك بكسوف بعدت عنه:  احم رحيم ابعد. 

رحيم وبعد عنهاا ومسح دموعهاا:  لماا الموضوع اللى قولتلك عليه يخلص هنبقاا نتكلم ف الموضوع داا ماشى. 

ملك بإحراج وطلعت تجرى:  ماشى. 

رحيم ابتسم وفضل متابعهااا لحد ما اختفت من قدامه واتنهد وخرج فونه. 

رحيم:  اناا جاهز. 

ملك ل نفسهاا:  مش عارفة هعمل ازاى اللى انت قولت عليه دا يارحيم.... 

                    الفصل الثامن من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×