رواية وحش الصعيد الفصل الرابع 4 بقلم حور حمدان
ورد.. جابت مسد*س ورفعته علي مازن وقالت انت متستاهلنيش يا مازن انا بكرهك بكرهك
مازن.. ببرود سيبي اللي في ايدك دا عشان ميعوركش ويلا غو*ري من هنا ولو حاولتي تقربي من حور تاني صدقيني هيبقا اخر يوم بعمرك
وسابها وخرج
في الاوضه عند حور كانت بتكلم صحبتها او بمعني اصح تؤام روحها
حور... يا اشرقت مش قادرة ابص في وشه مش عارفه مين فينا اللي وجع التاني
اشرقت... حور انتي لسا بتحبيه
حور... انا بعشقو بس مش قادرة انسي اللي عملو فيا
اشرقت.. متستهبليش انتو الاتنين وجعتو بعض
حور... غصب عني وانتي عارفه كدا كويس
اشرقت... طب وبعدين
حور... مش عارفه اشرقت انا محتجالك جنبي اوى ممكن تيجي
اشرقت... اجي فين لا طبعا مينفعش
بعد حوالي نص ساعه حور بتحاول تقنع فيها
اشرقت.. بس بس حاضر
عند هيثم ومازن
هيثم... فرحك علي بنت بعد شهر
مازن.. ببرود مين قال الكلام دا وبنت مين
هيثم... جدك معرفش هيا مين
مازن... تمام
سكتو لما مازن سمع رنت الفون وكان حد اخوة ياسين
ياسين... مازن في قضيه لازم تيجي دلوقتي
مازن... تمام وقفل
بص مازن لهيثم وقال عندى شغل ف هسافر
هيثم.. بخوف خلي بالك من نفسك
مردش عليه مازن وسابه ومشي وراح الاوضه عند حور وخبط علي الباب
حور... طيب يالي بتطبل علي الباب
مازن ابتسم ابتسامه خفيفه بس اخفاها اول ما حور فتحت الباب
مازن وهوا بيبصلها فرحنا الشهر الجاي
حور... بصدمه دا ازاى بقا مستحيل اتجوزك
مازن.. بعصبيه صوووتكك ميعلاش مرة تانيه عليا انتي سااامعه وبعدينانا مستحيل اتجوزك اصلا فرحك علي واحد معرفوش وانا كمان هتجوز بنت معرفهاش وجدك هوا اللي قال الكلام دا ويلا ادخلي الاوضه ومتخرجيش منها
دخلت حور الاوضه وقعدت تعيط وسرحت في زكرياتها معاه
مازن.. اخيرا ياحوريتي هتبقي علي إسمي
حور... ايوة فرحنا قرب اوى انا مبسوطه ومش مصدقه بجد
مازن.. لا صدقي يانور عيني انتي احلي حاجه فحياتي اوعي تسبيني ياحور انا من غيرك ولا حاجه
رجعت حور من زكرايتها وهيا بتقول بعياط ووجع سبتني وسبتك واحنا الاتنين وجعنا بعض
استووووب
(حور 23سنه كليه فنون جميله.... مازن 29سنه رائد في المخابرات... اشرقت 23سنه وبردو كليه فنون جميله... ياسين 27سنه وبيشتغل ظابط بردو...)
بعد مرور 16ساعه كانت اشرقت وصلت
اول ما حور شافتها طلعت تجري عليها وحضنتها وهيا بتعيط
اشرقت وهيا بتطبطب عليها اهدى يانور عيني
حور.. حاضر مسحت دموعها وقعدت تتكلم معاها ويهزرو مع بعض
في مكان تاني كان واحد قاعد وبيقول هوا اللي نازل العمليه دى مازن تمام اقت*لوة
شخص لابس قناع اوامرك يا سعد بيه
راح مازن القسم وقابل ياسين
ياسين بمرح معتاد ياحج الحزين...
مازن.. اخرس يا ياسين
ياسين.. ليه كدا دا انت حتا عريس وكمان هتتجوز البنت اللي بتحبها من صغرك
مازن.. بعصبيه متجبش سيرتها علي لسانك ثم اني مبحبهاش انا بكرها اوى دى خاينه واقفل علي الموضوع دا العمليه هتكون امتا
ياسين.. يخر"بيت عصبيتك كمان ساعه
مازن طب يلا نجهز
ياسين يلا
في البيت عند اشرقت وحور
حور... انا قلبي بيوجعني اوى يا اشرقت
اشرقت.. ممكن تكوني تعبانه
حور.... لا حاسه ان فيه حاجه وحشه هتحصل
قطع كلامهم صوت صويت اماني
جريت حور واشرقت علي اماني اللي كانت نازله صويت وهيا بتعيط
حور بخضه فيه اي
هيثم وهشام وعادل بقلق فيه اي
اماني وهيا بتعيط مازن في العنايه المركزه
حور بصدمه وشهقه اييي انتي بتقولي اي جراله اي
هيثم وهشام بزعيق اسكتو ويلا نروح بسرعه علي المستشفى بس الاول حصل اي وعرفتي منين
اماني... ياسين اتصل عليا وقالي
هيثم طب يلا وطلعو وركبو العربيه كلهم
كانت حور في صدمه ومش بتتكلم ولا بتعيط كانت ساكته وسرحانه
بعد وقت قطع تفكيرها هشام وهوا بيقولها حور وصلنا المستشفى يلا انزلي
نزلت حور وجريت واشرقت بتجري وراها
بس وقفت حور بصدمه لمااا شااافتت
#البارت_الرابع
#بقلم_حور_حمدان
#وحش_الصعيد