رواية انتقام في السر الفصل الثاني 2 بقلم صفاء احمد

رواية انتقام في السر الفصل الثاني 2 بقلم صفاء احمد


 رواية انتقام في السر الفصل الثاني 2 بقلم صفاء احمد 

2

كتب كتابك عل عثمان دلوقت يلا اللبسي حاجه عدله

 المازون برا

فريده بدموع ..ونبي بلاش يااابيه عشان خاطري 

ادم بحذم ..اخلصي يابت انتي هتمثلي ياروح امك

وسبها وخرج

فريده قاعدت عل السرير تعيط عل حظها قامت 

لبست فستان اسود وحجاب جميل احمر 

خرجت لقيت ادم وعثمان والماذون

قاعدت وبدأ يكتب ف كتابها 

المأذون مشي 

عثمان ..يلا بقي نمشي 

فريده بهدوء ..تمام هجيب شنطه هدومي 

عثمان بغرور ..ملهاش لزمه اصلا يلا قدامي عل العربيه 

فريده بدموع ..تمام وخرجت من الشقه

عثمان بهمس ..خد اهو فلوسك ومشفش وشك عندها تانيي 

ادم بطمع وعيونو زغللت عل الفلوس ..تسلم يابيه 

عثمان مشي 

لاقه فريده واقفه مركبتش العربيه 

عثمان بجديه ..مركبتيش العربيه ليي ياهانم واقفه ليه ف الشارع






فريده رفعت راسها ليا ..انت عوزا اي ها اتجوزتني ليه فهمنيي انت مش بناادم أنا مش عوزك 

عثمان مسك دراعها وشدها ليي ..تتكلمي باادب وانتي  بتكلميني 

فريده بعدتو عنها وضر*بته با*لقلم .. بتكلم احسن منك 

عثمان بصدمه وزعيق ..انتي اتج*نتتي يابت قدامي لينا كلام ف والبيت 

ف العربيه  فريده خايفه وبتقوي نفسها وعايزه تحمي نفسها وعثمان بيسوق بعصبيه وعيونه بطلع نا*ر من الغيظ .

فريده ف نفسها ..طب اتكلم معا أقولو من غير مااقصد زعلانه اخويا شفتو باعنيه بيبعن*ي لي ولا أقوله حقك تعمل اللي تعملو حقكك دا اخويا با*عني ليك

دموعها نزلت مسحتها بسرعه واستخدمت القوه المزيفه .

وصله البيت 

عثمان بعصبيه..انزليي 

هنخش هنمثل اني متزفت واخدك عل حب تمم هتضحكي وتقولهم كنت بحبو واي حاجه عشان بصدقو فاهمه .

فريده ..تمم هحاول 

عثمان ..لا ما انتي مش هتحاولي انتي هتنفذي 

فريده ..ماشي ماشي .

دخلنا الفيلا الكبيرة دي 

لقيت ناس قربتو بتتعشاء ناس غنيااء وكان معاهم راجل كبير غامض كدا .

عثمان بضحك ..مساووو يجمااعه جدي وخدو بالحضن 

عثمان شد ايد فريده ..سلمي عل جدي ياحبيبتي 

سرحت لما قال حبيبتي..ها 

عثمان ف نفسه ..ها اي الله يخربيتك 

فريده فاقت عل نفسها وطت باست ايدو

ازي صحتك ياجدو 

عثمان الراجل الكبير  بابتسامه ..اهلا يابنتي .

مرات عم عثمان ..مين دي يا عثمان 

عثمان بابتسامه واسعه ..فريده مراتي 

الكل انصدمت..

مراااتك 





عثمان الكبير بحذم..ازاي ومقولتش ليي يا عثمان 

عثمان بابتسامه وبيبص ل فريده ..بحبها مقدرتش ابعد عنها اكتر من كدا واحد اتقدم لها مقدرش ياجدي والله 

كتبت عليها النهارده 

مرات عمه بابتسامه ..عل العموم اهم حاجه الحب يبقي مابينكم اهلا يا

فريده  بسرعه ..فريده وسلمت عليها 

مرات عمه ..أنا مرفت هانم هنا 

فريده  وسلمت عليها.. اهلا يامرفت هانم

ام عثمان.. اهلا يابنتي أنا مامت عثمان نرمين 

فريده سلمت باادب ..اهلا يا نرمين هانم 

تامر اخو عثمان  مد ايدو..أنا تامر ابقي اخو الاستاذ وضحك 

عثمان بغيره ..مبتسلمش وسلم عليا .

اوباا دا فيها غيره وضحك تامر 

عثمان ..ودا يستي بدر اخويا الكبير بس سابقتك بقي يابدر وضحكو

بدر بحب ..اهم حاجه تكون مرتاح مع الشخصيه اللي معاك الف مبروك يا اخويا وحضنو بعض .

عثمان ..ودا بابا حمزه يافريده اللي كلمتك عنه يابنتي 

فريده بسرعه ..اه اه اهلا ياحمزه بيه 

حمزه سلم عليها بحب ..اهلا يابنتي .

الجد بحزم ..اقعدو اتعشو يلا

كلهم قاعد وفريده قاعدت جمب عثمان 

الكل كلو وطالع اوضته 

عثمان ف الاوضه . . هوو..ف كنتي هتفضحينا.

فريده .. أنا عملت الي عليه والله يا عثمان بيه وقالتها بتريقه 

عثمان بخبث قر*ب منها ..انتي فاكرني نسيت القلم ولا اي

فريده بخوف..

يتابع.

#انتقام_في_السر

#بقلم_صفاء_احمد

                    الفصل الثالث من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×