روايه حوريه الأسد الفصل الثاني عشر بقلم ريم هاني


 روايه حوريه الأسد الفصل الثاني عشر 
 




حورية الاسد

البارت الثاني عشر

اسد..ده اكيد اسر هروح افتحلو بعد اذنك يابابا

الشرقاوي..اذنك معاك يابني

اسد..وهو يفتح الباب ادخل يا اسر

اسر بصدمه..مش معقول اسد بنفسه يقوم يفتح الباب لا لا اكيد في حاجه غلط

اسد بنفاذ صبر..اتزفت ادخل يا اسر عشان انا علي اخري منك

اسد للشرقاوي..هو ده صحبي يابابا

الشرقاوى..ازيك يابني

اسر من كتر الصدمه واقف فاتح فمه بطريقة مضحكة جدا

اسد..اقفل بقك للطير يخش جواه 

اسر وهو يفوق من صدمته..هو الي انا سمعته صح يا اسد

اسد باستغراب..سمعت ايه

اسر ..انت قولت بابا

اسد..اه هو بقي بابايا 

اسر ..يالهووووي دا انا لسه سايبك من كام ساعه بس اجي الاقييك اتغيرت كده

ثم أكمل ازيك ياعمي انا اسر

الشرقاوي عمي ايه بس قولي يابابا

اسر بدموع.. بجد ممكن اقولك كده

الشرقاوي..ايوا 

اسر ..كان نفسي اقولها من زمان

الشرقاوي..وهو يأخذه بالخصم معلش يابني كل شئ قدر وبعدين انا بقولك قولي يا بابا ولا اكون مش عاجبك

اسر بسرعه..لا عاجبني وقوي كمان

سلوي بزعل..كل واحد داخل يقول بابا بابا ومحدش معبرني حتى

أسر بمرح.. لا ياست الكل ده انتي الكل في الكل

سلوي ..طب ماتقولي ماما انا كمان

اسر بسعادة..من العين دي قبل العين دي يا احلي ماما

سلوي ..وانت كمان يا اسد نفسي اسمعها منك

اسد..حاضر ياماما

سلوي بدموع.. تعالو في حضني يا اولاد

اسد وأسر حرية عليها حضنوها

سلوي بفرح ..انا مبسوطه اوي كنت نفسي في عيله كبيره وربنا كرمني وبقي عندي خمس ولاد

اسد باستغراب..بس كده يعتبر أربعة بس 

سلوي.. لا في واحده كمان تبقي صاحبه حور بدو وحيده واحنا اعتبرناها بنتنا وهيا اعتبرتنا أهلها

قاطعهم حور وأحمد بنفس واحد ايه جو العشق الممنوع الي انتو عاملينو ده

حور ..اهلا يا آسوري

اسر ..اهلا يا حور

احمد بغيره..اسورك مين يابنت

حور ..يابني ده اخويا ها وزميلي

احمد..ماشي يا حور

احمد..ازيك ياسطا

اسر ..ازيك يادرش

احمد بفرح..الحقي ياحور في حد طلع من نفس فصيلتنا

حور..اومال هيا اختك بتصاحب اي حد

احمد..بس جه الدور علي واحد ونهايه زينا بالظبط

سلوي وهيا تمسك في اسد..مش كفايه انتو سيبولي واحد عاقل 

وفجاه وجدو الجري بيرن

حور..هروح افتح

عشق ..ده كلو عشان تفتحي يا مفصوله الرقبه

حور ..ومالك ياختي داخله بزعبيبك علينا كده

عشق ..انا مش جايه اشوفك انتي انا جايه اشوف بابا وماما وتركتها ودخلت

عشق بمرح.. مساء الاناناس على احلي الناس

سلوي ..عامله ايه يابنتي

عشق ..كويسه ياماما      فهم اسر وأسد انو هيا دي البنت الي سلوي حكتلهم عليها

عشق للشرقاوي..عامل ايه يابوي

الشرقاوي..بخير يا قلبي 

وكان هناك عيون تراقبها بندم

وبعدين دخلت نور 

نور ..ايه الجو ده انا حاسه انو انا بمسلسل

سلوي .. ياختي اتوكسي

نور ..عامله ايه ياطنط

سلوي..انا مش عارفه ليه ما عايزه تقولي ماما

نور..مش كفايه الي عندك وبالذات البنتين دول

سلوي ..انا بردو عيزاكي تقولي ماما وايه يعني لو بقا عندك اتنين بابا واتنين ماما

نور بياس.. خلاص هقول انتي ماما والشرقاوي بوب

الشرقاوي..طب ايه لزمتها بوب بعد الشرقاوي

نور ..اسفين يابوي وبعدين انتبهت للي ينظر لها بصدمه

نور بصدمه..انت

اسر..انتي ايه الي جابك هنا

نور ..وانت مالك وبعدين ده بيت صحبتي وبقي بيت أهلي

اسر..وانا كمان

نور وعشق في صوت واحد..اه يا حور الكلب بقي تعرفي موزز من ورنا

حور ..يادي ام اليوم بقولك ايه خلونا نلعب ونقضي اليوم بدل ما اسيبك وأخذ انام ومتندمونيش اني رميت عليكو تيجو تقضو اليوم معايا

طبعا نور واخده إذن من والديها عشان تبان مع صحبتها

عشق..لا يلا نلعب

وجلسو يلعبون ويمرحون وكانو سعداء للغاية

وبعدين شغلة اغاني وفضلو يرقصو لغايه ما تعبو 

اسر ..مابقولك ياقمر

نور ..لم نفسك ياض

اسر ..ما علينا برضو مش عايزه تحني

نور ..قصدك ايه

اسر..قصدي اني بحبك وعايز اتقدم

نور بكسوف..ماشي

اسر ..بجد يعني انتي موافقه

نور ..ايوا

اسر ..الله الحمد لله يارب طيب رقم والدك عشان احدد معاد

نور..ماشي بس ابقي كلمة بكره مش النهارده 010*******

اسر..ماشي وكانو مشغلين اغنيه وأسر بيتقدم لنور هسيبهالكو تحت نرجع تاني

حور اسد يا اسددددد

اسد..هاه في ايه

حور مالك سرحان في ايه

اسد ..مش ملاحظه انو عشق فيها شبه كبير مني

حور.. بصراحه لاحظت بس سكت عشان انت كنت قولت انو مش عندك اخوات

اسد ..ماهو ده المشكله انا معنديش اخوات

حور ..انا حاسه في لغز في الحكايه طب ايه رايك نعمل تحليلdna نتأكد

اسد بتاييد.. موافق بس هنعمل ازاي من غير ما تعرف عشان بصراحه مش عايز اديها امل علي الفاضي

حور..سيبها عليا وانشاء الله هتطلعو اخوات 

وقضو اليوم في فرح ومرح وطبعا احمد حاول يصالح عشق بس عشق مش معبراه اصلا وذهبو للنوم

الشباب كلهم في غرفة احمد والبنات كلهم في غرفة حور

في مكان اول مره نروح

مجهول..طبعا اسد مش لازم يعرف الحقيقة والا هنروح في داهيه

مجهول تاني ..تاني طبعا مش هيعرف الحقيقه 

المجهول الاول..دا لوعرف انو احنا الي قتلنا اهلو وكنا سبب الحدثه الي حصلت ليهم هنروح في داهيه ولا لوعرف السر التاني تبقا كارثه

المجهول التاني.. انشاء الله مش هيعرف حاجه

      روايه حوريه الأسد الفصل الثالث عشر من هنا 


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×