رواية عشق العز الفصل الثامن 8 بقلم سلمي عادل

 

رواية عشق العز الفصل الثامن 8 بقلم سلمي عادل



رواية عشق العز الفصل الثامن 8 بقلم سلمي عادل 




💞عشق العز 💞 البارت الثامن💞


يونس: خير يو** عاوزه اي 

سهيله: ارجوك الحقني بابا عاوز يبيع اختي ممكن تديني بس فلوس

يونس بتفكير؛ تمام هديكي الفلوس مقابل ليله 

سهيله بحصره: مستحيل مستحيل اعمل كده 

يونس : تمام يبقي تطلعي زاي ما دخلتي من الباب ده ورجع ع مكتبه 

سهيله: طب والله هعملك اي حاجه غير دي بس وافق حتي لو ترجعني الشغل ابوس ايدك

يونس بوجع من حالتها بس رجع لجموده:ده الي عندي 

سهيله: هوافق بس بشرط

يونس بسخريه: اول مره اشوف عاهر بتشرط 

سهيله غمضت عنيها بوجع: تكتب عليا ولو لحتي يوم واحد

يونس: موافق بس قبل ما اكتب عاوز اعرف كام واحد دخل عليكي قبلي عشان يبقي عندي علم ي ي سهيله هانم

سهيله وهي بتعيط جامد: والله ما

يونس بمقطعه: مش عاوز اسمع حاجه وبليل هاجي اخدك انتي واختك

..................................

عز بهدوء وهو يشرب سجارته وشاور ع رجله قال:تعالي 

داليدا بطفوله : بس دي قله ادب

عز بضحكه أظهرت وسامته (هاحححححححح ضحكته حلو اوي معلش يجماعه اندمجت حبه)

عز بزعيق: داليدا بقولك تعالي هنا 










داليدا بخوف من صوته العالي راحت قعده ع رجله بكسوف 

عز حس بحاجه غريبه مجرد بس قربها منها ودفن رأسه ف رقبتها ويشيم عطرها : كونتي بتقولي اي 

داليدا بكسوف وضعف: كونت بقول اني عاوزه انزل الكليه

عز: ومالوا تروحي مترحيش ليه 

داليدا بفرحه: بجد

عز : اه السوق هيوديكي وهيبقي معاكي بودي جارد يستناكي لحد ما تخلصي 

داليدا محستش بنفسها غير وهي بتحضنه وعز قبلها الحضن

داليدا:بجد شكرا شكرا 

عز ضحك وضمها وهنا هي فاقت وبعدت بسرعه وقالت :انا اسفه

عز بهدوء: انتي مراتي ع فكره وانا جوزك وطبيعي يحصل بينا اكتر من كده وغمزلها 

داليدا ف نفسها : قليل الادب وقح

عز بزعيق : داليدا سمعتك 

داليدا بخوف: اسفه اوي جدا خالص

عز ضحك عليها وبعدين سبها ونزل

..................................

روايد كانت قعده ف المستشفي جاي رحيم 

رحيم ببرود: يلا 

روايد بعيط:طب طب لما ماما تصحي

رحيم : بس احنا اتفقنا مكنش كده ومتقلقيش ع مامتك لما تفوق يبقي نقولها

روايد مشيت مع رحيم من غير ولا كلمه 

وفاقت ع صوت المأذون وهو بيقول: بارك الله لكم وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 












رحيم بصلها وقالها: يلا

روايد بخوف: فين

رحيم : بيتي

روايد : لا لا بس انا عاوزه افضل مع ماما 

رحيم وبأن عليه أنه بدأ يتعصب: مش بقول كلمتي مرتين

روايد : تمام 

وراحو فيلا المنشاوي ودخله

رحيم بصوت عالي نسبيا: بابا ماما عز زين

كلهم جم ع الصوت

درين بقلق: ف اي يحبييي روايد عامله اي يحبيبتي اكيد عاوزه تشوفي دالي وقبل ما تكمل كلمهم سمعت صوت داليدا وهي بتصوت وبتجري ع روايد وحضنها 

داليدا بحب' وحشتيني اوي

روايد وهي بتبدلها الحضن : انتي وحشتيني اكتر تعرفي نفسي اتكلم معاكي كتير اوي

رحيم: متقلقيش كل يوم هتشوفه بعض داليدا بصت بستغراب 

عز بخنقه: رحيم في اي بضبط

حازم: اي ياريت تقول

رحيم : انا اتجوزت روايد

صدمه حلت ع الكل بما فيهم يسرا 

سليم وعز بصوت واحد: أخيرا في واحده تلمك بدل ما انت عامل تتسرمح مع البنات 

رحيم بجراه: لا خلاص بقي ما معايا الي تلمني ودلعني وبص ل روايد وعمزلها وهي كانت هتموت من الكسوف 

درين حست بكسوفها : بس ي ولد اي قله الادب دي تعالي يحبيتي اطلعك جناحك

رحيم: لا لا يماما متتعبيش نفسك انا هخد مراتي واطلع 

وطلع بعد ما الكل باركوا لي

..................................

ف جناح عز 

عز: يلا عشان ننام

داليدا لسه رايحه ع الكنبه عشان تنام عز شدها من وسطها وقالها: من النهارده مفيش نوم ع الكنبه مكانك جنب جوزك ع السرير فاهمه

داليدا بخجل: لا لا طبعا مينفعش 

عز بصوت عالي نسبيا: داليداااااا

داليدا :فاهمه فاهمه

عز ببرود: كويس وبعدين خدها ع السرير واخدها ف حضنه ونام

..................................

سليم بغضب شديد: تالاااااااا و وووووو


تتبع

#بقلمي سلمي عادل


بنات اسفه مش هقدر اكمل الروايه غير لما تجيب 1000لايك وكومنت عشان لو مجبتش التفاعل ده هعرف انكو مش حبين. اني اكملها♥️♥️♥️


               الفصل التاسع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×