رواية كيان الزين الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية كيان الزين الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد




رواية كيان الزين الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد 






 #البارت_الرابع 

احمد اخد ياسمين وودها محل كبير 

احمد: ياسمين دي ايه هتساعدك هي عارفه استيل كيان فهتختار ليكي وتقيسي وهتظبطك لانهاللي كانت تعرف كيان اووي ايه 

ايه: ايو ياياباشاااا 

احمد: مش عايزك تنسي اي حاجه من اللي قولتهالك 

ايه: ان شاءلله مش هنسا وبكرا ان شاءلله هتستلم مني كيان ان شاءلله 

احمد: تمام ربنا معاكم سلام 

ياسمين: انت هتسيبني وتمشي 

احمد: متخافيش بكرا هاجي اخدك 

ياسمين: طيب


تاني يوم 

احمد: زين انا رايح الشركه بس لم اعوزك ابقا ارن عليك تيجي ومتنساش لم اعوزك تيجي عشان لو رنيت وقولتلي انك طلعت مع الشله الفسدانه دي مش عارف اي ممكن يحصل 

زين: طيب روح بس انت ولم تبقا عايزني ابقا رن 

احمد: تمام واسابه وطلع ركب العربيه ومشي 


_صبح صبح علي القمر اللي طالع الصبح ده 😉

حور: استغفر الله علي الصبح في اي يايوسف

يوسف: في اي بس ياقمر 

حور: يوسف ان متلمتش انا ممكن اطردك من البيت مش عشان ابن عمي يبقا اسكتلك انت سامع 

يوسف: وهو انا عملتلك اي بس يابت انتي ده كله عشان بصبح عليكي 

حور: يوسف متمثلش قدامي دور الغلبان وحيات امك عشان انا عارفاك كويس ويلا امشي من هنا بدل منادم علي زين من فوق 

يوسف: زين هههههههه وهو انا بخاف من زين ولا اي يابت انتي ولمي نفسك بقا عشان معرفكيش انا ممكن اعمل اي فيكي ولا ناسيه ياقطه انا كنت بعمل اي زمان الاول كيان كانت بتقف في وشي وتنقزك دلوقتي مين بقا تلمي دورك عشان موريش لزين اللي معايا واخليكي تندمي ماشي ياقطه سلام وسابها ومشي 

حور: ياربي ساعدني يارب انا مش عارفه كيف زين ممكن لو شاف الصور اللي معا يعمل اي فيه ياربي ساعدني 


احمد: ها ياايه فين ياسمين 

ايه: ياسمين مين انت لو شوفته مستحيل تقول ان دي كانت ياسمين ابدا 

احمد: بتهزري مش لدرجه لازم يبقا في فرق بينهم 

ايه: هتشوف كيان اطلعي 

احمد بصدمه: كيان😳😳😳😳

ايه: دي كيان ولا ياسمين 

احمد: دي كيان ياسمين مين 

ايه: هههههههه اي رايك بقا 

احمد: انتي عملتي اي 

ايه: معملتش حاجه غير اني ظبطها وعلمتها كام حاجه وبس وهي فعلا نسخه من كيان بالظبط مبكدبش اللي قال يخلق من الشبها اربعين 

احمد: فعلا دي هي كيان بالظبط بصي بقا عشان حصل كام حاجه في الفكر اللي قولتلك عليها 

ياسمين: اي هي 

احمد: انتي هتظهري علي انك فاقد الذاكر عشان متنسيش حاجه وزين يشك فينا ويسال كنتي فين ده كله 

ياسمين: تمام دلوقتي زين ابنك هيقبالني كيف وفين 

احمد: بصي زين شوي كدا هرن عليه عشان يجي ليا الشركه وهو جي انتي هخلي كام واحد يكونو بيجرو وراكي وانتي بتهربي منهم زي عصابه وزين طبعا هينزل عشان ينقزك بس هيكون في شال علي وشك واول مازين ينقزك هتشيلي الشال وهو هيشوفك وهكيد مش هيسيك وهنشوف اي هيحصل 

ياسمين: هو انت اكيد بتتفرج علي افلام كتير صح 🤌😂😂😂

احمد؛: مش ببقا فاضي والله عشان اسمع وبطلي طول لسانك ده هي برضو كانت كدا زيك لسانها طويل 

ياسمين: طيب الحمدلله في حاجه مشتركه بينا من غير متعلمها المهم بجد هنعمل كدا 

احمد: اه والله بجد جهزي نفسك بس ويلا عشان ننفز الخطه واه صح لم يلاقيكي طبعا هيسالك انتي مين ومش تعرفي وهيحضنك وانتي هتصديه لانك طبعا فاقد الذاكر كل اللي انتي هتكوني فكرها هو اسمك وبس اللي هو اي كيان 

ياسمين: طيب ربنا يسترها 

احمد: يارب يلا نبدا 

ياسمين: يلا 🤦‍♀️

احمد: الو زين تعال الشركه عايزك 

زين: تمام جي سلام 

احمد: سلام 

احمد: يلا بقا جهزي نفسك 

ياسمين: ماشي يلا 


زين لبس ونزل ركب العربيه ورايحه الشركه وهو سايق العربيه لاقي واحدها بتجري وبيجري ورها اتنين شباب وقف بالعربيه وفكر 

زين لنفسه: وانا ماللي يلا عشان اروح اشوف احمد بيه ده عايز اي وروح اخرج وبعدين لع يازين انزل ساعدها وراح نازل من العربيه جري ورهم 

وٌمًسِکْ الشابين ونزل فيهم ضرب وقرب عندها 

زين: قومي متخافيش انتي كويسه 

ياسمين بخوف: انت شغال معاهم والله انا معملت حاجه 

زين: اهدي بس انا مش شغال معاهم انا انقزتك انتي مين 

يَآسِمًيَنِ: بجد وراحت شالت الشال من علي وشها 

زين: 😳😳😳.... 

ياسمين: انت بتبص ليا ليه كدا في اي 

زين:........ 

ياسمين: ياستاذ وراحت هزاه من كتفه 

زين: كيان 

ياسمين: اي ده انت تعرفني ولسه بتتكلم راح حضنها ياسمين سكتت خالص ومتكلمتش بعد كام دقيقه فاقت وراحت زيحه 













كيان: انت كيف تحضني كدا وانت تعرف اسمي منين اصلا انت مين 

زين: كيان انا زين حبيبك 

كيان: حبيب مين انا معرفكش 

زين: طيب تعالي معايا ومسكها من ايدها 

كيان فضلت تشد ايدها منه: سيب ايدي انت عايز تخطفني زيهم والله انا معملتش حاجه سيبني 

زين: متخافيش اسكتي وتعالي معايا بس وراح مركبها العربيه غصب عنها ورجع بيها عليا البيت

في العربيه وزين سايق 

كيان: انت رايح بينا فين ارجوك سيبني ومتموتنيش 

زين: لو سيبتك ممكن انا اموت متخافيش والله اهدي انا زين حبيبك 

كيان: انا معرفكش نزلني 

زين بصوت عالي: قولت اسكتي بقا 😕

كيان خافت وسكتت 


زين وصل البيت ونزل كيان ومسكه ودخل بيها 

كيان بزعق: سيب ايدي بقا انت عايز اي مني حرام عليك سيب ايدي 

زين ساب ايدها: اديني سيبت ايدك اقعدي هنا بقا وقوليلي انتي كيف مش عرفاني وكيف عايشه وكنتي فين ده كله 

كيان: وانت مالك كنت فين وكيف عايشه هم قالولك اني موت ورجعت ولا اي انت اهبل وٌمًجّنِون ولا اي ياض انت 

زين: كيان صدقيني انا زين حبيبك مش فكراني طيب مش فاكرها البيت ده هو اللي انتي اتربيتي فيه دٍهّ بيتك ياكيان 

كيان: مش فاكرها اي حاجه 😢😢😢

زين: اهدي طيب 

حور نازله من علي السلم وبتنادم علي زين: زين يازين بتعمل اي ...... 😳😳😳😳

زين جري علي حور: حور شوفي انا لقيت كيان بصي اهي 

حور: كيان كيف عايشه مين دي 

زبن: دي كيان ياحور 

حور: انتي مين 

كيان: انا اسمي كيان بس المجنون ده بيقولي ان ده بيتي ارجوكي ساعديني خليني اطلع من هنا 

زبن بصوت عالي: كيان ده بيتك افتكري عشان بجد انا ما صدقت لقيتك ومستحيل اسيبك 

كيان بصوت عالي وعياط: ده مش بيتي بس بقااااا 

احمد وهو داخل من الباب: صوتكم عالي ليه.... 

زين: بابا كيان لقيتها بص 

احمد: كيان كيف عايشه مين دي 

كيان: ياختتتتتتي هوا كل شوي حد يجي ويقولي مين دي انا اسمي كيان والمجنون ده مش راضي يسيبني ارجوك خليه يسيبني 

احمد: زين كيان ماتت ودي اكيد واحدها شبها 

زين: يمكن شبها بس احساسي لم شوفتها وحضنتها مقالش انها شبه بس دي كيان ونفس ريحت كيان نفس ريحتها 

احمد واقفه بيفتكر انه قال لياسمين لازم تحط من ريحه دي عشان ريحت كيان دي: طيب يابني اهد طيب انتي اسمك اي ياشاطرها 

كيان: انا اسمي كيان وكان في كام واحد بيجري وراي وهو انقزني منهم وجابني علي هنا بالعافيه 

احمد: طيب اهلك فين 












كيان: معرفش انا اديلي يجي ست شهور معرفش حاجه عن اهلي ومش فاكرها اي حاجه خالص وطول الوقت ببقا بنام في اي مكان وبحاول اجيب فلوس عشان اصرف علي نفسي 

حور: زين طيب اعملها تحليل نتاكد ان هي ولا لع 

زين: فكر 

احمد وكيان بتوتر 

كيان: انا مش عايزه اعمل حاجه انا اصلا ماشي من هنا 

احمد: متخافيش ده تحليل بسيط ولو مطلعتبش هي انا اللي هخرجك من البيت ده 

كيان: بجد 

احمد: اه 

زين: انا هرن علي الدكتور 

احمد: لع خليك انت وانا هرن عليه ويجي ياخدها منها هنا والنتيجه لم تطلع يرن علينا ويقولنا اي 

حور: ايو كدا تمام 

احمد مسك الفون وسابهم وراح كلم الدكتور وزين قعد جمب كيان 

زين: انتي مش فاكرها حاجه خالص

 كيان: والله مش فكراكم ولا فاكرها البيت ده خالص 

 

 ‏احمد: كلمت الدكتور وجي في الطريق 

 ‏زين تمام 

 ‏بعد شوي الدكتور جه واخد عينه من الدم من كيان ومشي وكله فضل قاعد مستني النتيجه بتاعت التحليل لحد ما الدكتور رن 

 ‏الدكتور: سلام عليكم 

 ‏زين: وعليكم السلام ها يادكتور النتيجه اي 

 ‏الدكتور:....... 

 ‏زين: بجد وبص لكيان 😳😳😳😳😳😳


لو لقيت تفاعل حلو هنزل واخد اخر الليل 

#كيان_الزين 

بقلم #جاسمين_محمد 

             الفصل الخامس من هنا. 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×