رواية فيروزه جحيمي الفصل الثالث عشر 13 بقلم دنيا حسن
بارت 13💫💫
زين بعد مافتح الفديو امه ذانت واقفه بذهول كانت واقفه كانه اتدلق عليها جردل مياه ساقعه
سميحه راحت لفيروزه: عجبك كدا خليتي ابني ضدتي انتي مين اصلا عشان تعملي كدا لازم يطلقك انتي بنت شوارع ومينفعش تبقي موجوده هنا وجايه تشدها تطلعها برا زين مسك ايديها بقوه=سيبيها ياماما
سميحه : انت عايزني اسيبها بعد ماخلتك تهنني قدام الناس كلهم
زين : انا مهنتكيش انا قولت الحقيقه
سميحه : انت ولد مش متربي..... وجايه تضربه بالقلم
زين مسك ايديها : انا اللي مش متربي حضرتك انتي امي عارفه يعني اي ام يعني تحب الخير لابنها وتحب تشوفو سعيد وانتي انتي معملتيش اي حاجه غير انك تبوظي فرحتي وبس
سميحه فكت ايديها بشر وبرود: انا انا معملتش ليك غير كل خير انا كنت عايزه اريحك من البنت الجربوعه دي انت مش عايز تشوف وشها الحقيقي لييه
ليلي اتدخلت: انت اتعميت للدرجه دي دي شكلها عامله ليك سحر انت اتجننت بتقف قدام مامتك ومراتك عشان بت زي دي
زين بصوت مرتفع خلي النادل يوقع الازايز علي الارض: كفااااايه كلام يحد دلوقتي والبنت دي تبقي مراتي ومن انهارده اللي مش هيحترمها هيشوف وشي التاني ومش هكون سعيد ان تشوفوه
ونده علي كريم.... كريم كريم
كريم: نعم يازين
زين: اقفل الحفله دي وانا همشي
كريم : تمام
ومسك ايد فيروزه بكل فخر وطلع من الفندق وركب عربيته
فيروزه = انت اللي عملته ده عشاني
زين حاول يمسك ايديها بس هي رفضت= واعمل اكتر من كدا كمان هو انا عندي كام فيروزه ربنا يخليكي ليا ولقلبي
فيروزه صمتت ولفت وشها الناحيه التانيه وهو ساق العربيه ووصل لفيلا جميله جدااا كانت بعيده سيكا (الواد غني ياجدعان 😅😂)
فيروزه كانت نايمه وهو طبطب علي وشها برقه =فيروزي فيروزي قومي
فيروزه بدات تفوق شويه بس بوجع في دماغه شديد =ااااه اااه
زين =انتي كويسه
فيروزه= دماغي بتوجعني ممكن عشان نسيت اخدت الدواء
زين بعصبيه : ليه نستيه حضرتك
فيروزه خافت = ي يع يعني عشان اليوم كان مليان ونسيت
زين حاول يهدا: تمام هساعدك تنزلي وهجيبلك الدوا لما نطلع
فيروزه : تمام..... بس احنا فين
زين :هتعرفي لما ننزل
ونزلو دخلو الفيلا الروعه دي
زين: ام هنادي... ام هنادي...
ام هنادي : نعم يابيه
ام هنادي : جهزي الاكل عقبال ماننزل انا والمدام
وسند فيروزه وطلع بيها الاوضه
فيروزه : بردو مقولتليش إحنا هنا جينا ليه وبعدين ليه لو حدينا فين باقي العيله
زين قرب منها ببطئ: يمكن عشان اقعد مع مراتي شويه.
فيروزه : زين
زين رجع لورا تاني : متقلقيش ياستي انا جبتك هنا عشان محدش يضايقك والسنه تعدي علي خير وتذاكري وتجيبي مجموع كبير زب مانتي عايزه بهدوء
فيروزه : اااه طب وامل وازاي هذاكر انا بقا
زين : هجبلك مدرسين وكتبك اللي تحتاجيها وهجيب امل وهي هتجيبي تقريبا العربي والانجليزي والكمياء والفزياء والإنجليزي واللغه التانيه بس ولما تخلصي هتمتحني
فيروزه : اه تمام انا هدخل اغير الفستان ده
زين :تمام وانا هغير هدومي في غرفه النلابس واجبلك مسكن بعد كدا
فيروزه:تمام
وراحت فتحت الدولاب اللي لاقته بجامه جلوه بس البلوزه قصيره جدا وعليها رسمه سبونج بوب ودخلت الحمام عشان تغير اول مادخلت قفلت الباب وشغلت الدوش
وبصت للمرايه بنظره كلها انتقام وشر: عرفت تقع يازين باشا ولسه هتشوف مني اكتر هخليك تعشقني ومش هتعرف تملكني هخليك عامل زي اللي معاه خاتم من الماس ومش عايز يملكه هههههههههه يعني انت عايزني امشي مكسوره انا كنت كل ده بمثل عليك قال اي (طلقني) دخلت عليك اووي دي طلعت متخلف انا اللي عملت كل ده و همشي من هنا وانا داخله كليه ومحققه اللي اتمناه واخدت انتقامي منك ههههه واعيشك ندم وحسره علي كل دقيقه عايشتهالي صدقني 🔥🔥🔥🔥
.. بوووووووووووووم صدمه مش كدا 😅😂😂😂
عايزه رايكو بقا في البارت جه بليييز ياجدعان❤️🌸
وبحبكو ياعيلتي التانيه🥺🌺🌹😍
رايكو في الروايه اكملها ولا خلاص وشكرا ليكو جداااا😍😍😍🥺🥺🥺
عارفه ان البارت قصير بس ينفع تزودو التفاعل بليز لانه قل 😓😓
وعايزه اخدت رايكو في غلاف للراويه الجديده اختار انهي غلاف
لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا