رواية انتقام ينتج حب الفصل الثامن 8 بقلم همس احمد


رواية انتقام ينتج حب الفصل الثامن 8 بقلم همس احمد



رواية انتقام ينتج حب الفصل الثامن 8 بقلم همس احمد

الباب خبط 

كان البوليس

تقدري تقولي مين عمل كده وازاي واي الحصل بتتهمي مين

رهف : وقعت واتخبط في المكتب

الظابط: بس في حد ضربك ودا باين في الكشف والشركه الكاميرا كانت مش شغاله

رهف : وانا مبتهمش حد  

ظابط: طيب الي تشوفيه ولو حد مهددك قولي متخافيش

رهف : مفيش حد

ظابط: طيب اقفل المحضر بعد اذنكوا

زين : ليه مقولتش

رهف : مش عايزه مشاكل خلاص الموضوع انتهى 


بعد شهر

زين مفضاش الشراكه لاكن مش بيكلم قاسم ورهف بتشتغل مع زين في البيت 

ترجم ورق 

يوم الخميس

اسر : انا فرحان اوي عائلتي معانا وزين اجازه ونلعب بقي وهيصه 

رهف: حصل 

(بقلم همس احمد)

الباب خبط 

زين فتح : مين حضرتك 

سمر : انا اخت رهف

زين : ثانيه اندهالك رهفففف

رهف : نعم يا زيزو

زين : تعالي اختك عايزكي

رهف باستغراب : اختي اختي مين

سمر : انتي عندك كام اخت

رهف ببرود : تصدقي نسيت أن عندي اخت

سمر بدموع : ماما تعبانه اوي يارهف ومحتجالك

رهف بسرعه: مالها 

سمر بدموع: معرفش ينفع تيجي معايا

رهف : طيب ثانيه 

زين : جاي معاكي

ادم : وانا

رهف : طيب يلا بسرعه

(بقلم همس احمد)

راحوا ولقوا مرات ابوها تعبانه ونايمه علي السرير

زين : سلمتك يا طنط

آدم : سلمتك يا طنط










مرات ابوها: الله يسلمكم يا حبايبي انا اسفه يا رهف سامحيني علي الي عملتوا معاكي

رهف: خلاص المهم تقومي بالسلامه

زين طب احنا هنروح بقي هتيجي معانا

رهف لا هقعد مع مرات ابويا

زين : طيب مش عايزك تنزلي الشارع لو عوزتي حاجه رني عليا رنه أو رني علي ادم 

ادم : فهمتي متنزليش الشارع لوحدك علشان انتي دماغك ناشفه

رهف: عيوني 

رواحوا

(بقلم همس احمد)

شكريه ( مرات ابوها): اومال انتي عايشه وسط دول متربتيش ابوكي نسي يربيكي هتجبلنا العار 

رهف: عمرك ما هتتغيري

شكريه: انا اسفه يبنتي مش قصدي

رهف طيب عادي

عند زين

زين : انا مش مامن خالص

ادم : ولا انا

زين : طب هنعمل ايه

ادم : مش عارف

عدا اسبوع 

شكريه: تعالي يا رهف عايزكي 

(بقلم همس احمد)

رهف :نعم

شكريه : بصي يا حبيبتي انا خلاص حاسه اني همـ*ـوت مهم انا عايزكي تخلي بالك من نفسك وده تنازل مني وكل حاجه ليكي بس الناقص امضتك 

رهف : مش عايزه حاجه انا بشتغل ومعايا فلوس 

شكريه : اه متعبنيش يا بنتي وامضي

رهف: طيب خلاص همضي ومضت 

شكريه : روحي يابنتي لا خواتك

رهف : مش هسيبك 

شكريه : انتي ناويه تعتبيني

رهف: لا والله

شكريه: روحي

طيب خلي بالك من نفسك

(بقلم همس احمد)

رهف راحت وقعدت

زين : احكي حصل حاجه عملتلك حاجه 

رهف: لا معملتش غريبه انا نازله الدرس علشان الامتحانات الشهر الجاي

زين : تعالي اوصلك انا رايح الشركه

رهف : هو قاسم بيبقي هناك

زين : قاسم سافر اصلا

رهف : اه

زين : عايزك تيجيبي مجموع حلو

رهف : من عونيااا

راحت الدرس

(بقلم همس احمد) 

بعد ثلاث اسابيع


شكريه قالت لرهف انهابقت كويسه

عم سعد وعياله وزين ورهف وهدي قاعدين

رهف بكره هروح اجيب شهادتي

ادم : أن شاء يارب مجموع حلو

أسر وزين وعم سعد وهدي وحنين : أن شاء الله

رهف : يارب

ادم : بقولكوا ايه انا زهقان

حنين وزين ورهف وأسر : كلنا زهقانين

أسر : نلعب كوتشينه الشايب 

زين : فكره

رهف : يلا بس باحكام

والشايب فضل علي أسر وخسر

رهف : يلهويي مسخره

زين : يلا احكام كلهم ساحبوا

زين 5

ورهف 7

حنين 4

ادم طلعوا شايب يعني 20 حكم

رهف احيه 36 حكم عليك يا أسر 

(بقلم همس احمد)

أسر : احج الحقني عيالك عايزين يمـ*ـوتني

عم سعد: فداهم

أسر بصدمه وضحك :اهه قلبيي شاهد اب بيستغني عل ضنا وبيرمي الي العصابة الشريره الخطيره

ادم: مش قادر يلا أبا الاحكام هتستعبط

مين يبدأ 

اي حد نبدأ برهف

رهف: 










اول حكم تصوت من الشباك بصوت عالي وتقول أنا أسر المجنون 

أسر : لا طبعا الساعه 1 وامك هتصحي وهتقول انتم لسه صاحيننن

ادم : هتخلص ولا لا 

أسر من الشباك بصوت عالي: أنا أسر المجنون

(بقلم همس احمد)

هوب لقي الشبشب في قفاه 

كلهم بيضحكوا

هدي : ادخل يابن المجنونه

أسر : نعم يا مجنونه قصدي يماما

هدي : نعم ياروح امك انا مجنونه

أسر اهدي بس م انتي الي قولتي علي نفسك كده 

هدي : بس يحيـ*ـوان في حد يصوت كده 

أسر : خلاص يماما خشي نامي

دخلت تنام وكلهم قعدوا يلعبوا لحد 11 الصبح

أسر : احيه الساعه 11

رهف : النتيجة

زين اقعودوا زي ما انتوا هبعت حد يجبها

رهف : استني متبعتش حد 

رهف ولا يا سيد اطلع كده

سيد طلع ده عنده 13 سنه

سيد نعم 











رهف: انت رايح فين 

سيد: رايح اجيب شهادة اختي

رهف : تجبلي معاك بتاعتي خد دول 

سيد : طيب ححاول 

رهف متقلقش هكلم حد هناك

يلا طير

يلا نكمل

هدي بصويت : انتم ليه صاحيننن

أسر: في إيه يا وليه قطعت*لي الخلف

هدي : يا قليل الادب انت محتاج تتربي من جديد وجرت ورا بالشبشب

(بقلم همس احمد)

أسر : خلاص حرام عليكي

هدي أما وريتك طبعا انتوا هتخشوا ناموا 1 وتصحولي8 اخ ياني منكم

رهف : صباح الفل اخدنا اجازه كلنا ومش عايزنا نسهر

هدي : العبوا خلي اللعب ينفعكوا

الباب خبط …يتبع

ياترا مين وشكريه هتفضل كده وقاسم راح فين وسامح رهف ولا ايه


#انتقام_ينتج_حب

#بقلم_همس_احمد

             الفصل التاسع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا


تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×