•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•
البارت الرابع عشر♡
الخامس عشر♡
•♡•Aliaa Mohamed•♡•
نور ببكاء: متتجوزنيش ي فارس
فارس وهو يضمها اكتر ليه: ليه ي نور السبب الي كنتي مش عايزه تتجوزي بسببوا انا عرفتوا وانا موافق علي كده ده مش زنبك ده بسبب الو***ابن خالك
نور ببكاء وشهقه:بس انا مش بخلف
فارس بصلها بصدمه
نور وهي تبكي كالاطفال:عندي كسر والدكتور قال اني مش هخلف تاني مش عارفه ليه
فارس داس علي سنانوا وعيونوا احمرت
فارس وهو ينطق من تحت اسنانوا: خلاص يا نور متعيطيش
قومي يلا خدي دش والبسي وانا هاخد دش وهلبس ونقعد معاهم تحت وعلي العصر كده نتصل ب معاذ صاحبي يجي يكتب كتابنا
نور بدموع: شكرآ
فارس باس دماغها: علي ايه
نور: علي كل حاجه شكرآ
فارس: طب يلا قومي
نور قامت ودخلت الاوضه بتعتها وجابت لبس ودخلت اخدت دش
وفارس نفس النظام
فارس طلع من الحمام ولافف فوطه علي وسطوا وعاري الصدر عمل مكالمه
فارس: يكون عندي انهارده انت فاهم
.........
فارس: تمام وتظبطوا حلو اوي عقبال ما اجي اكمل عليه
......
فارس: تمام سلام
فارس لبس قميص اسود ولبس بنطلون اسود وكوتش اسود وسرح شعروا وراح ل نور
كانت نور في اوضتها ولابسه شورت جينز اسود وتشيرت بكت اسود ولبست كوتش رياضي ابيض وسرحت شعرها القصير
فارس دخلها الاوضه لقاها بتسرح شعرها
فارس بأبتسامه: يا صباح العسل
نور بأبتسامه بريئه: صباح الخير
فارس: ملبستيش ليه
نور بصت لنفساها وبصتلوا: ما انا لابسه اهو
فارس بصلها برفع حاجب من رجليها لحد راسها
فارس : انتي بتستهبلي
نور: ليه
فارس: مفيش نزول كده ادخلي البسي حاجه
نور وهي تضرب برجليها في الارض: لا بقا
فارس بصلها بصدمه وهو فاتح عيونه علي الاخر
فارس مسكها من قفاها وراح للدلاب
فارس: تعالي مش ناقصين لعب عيال هو
وجبلها تيشيرت بكم اسود وبنطلون بواي فريند
فارس: ادخلي البسي
نور: اوف بقا دول وحشين انا مش هنزل كده
فارس: يبقا مش هننزل بقا وقعد علي الكنبه
نور قعدت علي السرير مبوزه: احسن بردوا
وبعد وقت كبير جدآ كانت الساعه اتنين
نور قامت خدت البس وهي بتنفخ: اوووف اوووف عليك يا اخي ده انت رخم
ودخلت الحمام
فارس: انا تقولي اوف اوف ماشي يا نور الكلب
وبعد وقت خرجت نور وهي مش طايقه نفسها😂😂
فارس بأبتسامه مستفزه: اهو شوفتي قمر ازاي
نور وهي بتبصلوا بغيظ: كده قمر
فارس وهو بيقوم: طب استني خليكي هنا
وخرج نزل تحت
اسر: ايه يا ابني انتو فين
فارس: عايز فستان لنور عشان هكتب عليها النهارده
نور بأستفزاز:هو انا كشكول عشان تكتب عليا
فارس:بس ي ماما بس ي عسل
البنات بفرحه: بجد مبروك
فارس: الله يبارك فيكوا
رهف: استني انا هجبلها فستان كتب كتابي
فارس بأبتسامه:ماشي
والبنات جابوا الفستان وطلعوا ل نور
وبعد وقت كبير كان معاذ جه والبنات نزلوا
فارس بص ل نور بأبتسامه وهمس لها: شكلك حلو اوي
نور وهي بتبصلوا بخجل:بجد
فارس بأبتسامه وبان حزن عليه:بجد يا قمر
نور كانت لابسه فستان احمر طويل وبنص كم ومنفوش وسابت شعرها حر ولبست تاج احمر وحاطه مكياج خفيف
نور:مالك
فارس:ولا حاجه يلا عشان معاذ مستني من بدري
نور بصتلوا بتركيز:حاضر
وقعدوا كتبوا الكتاب
معاذ:بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
معاذ وهو المأذون وصاحب فارس واسر وايهاب ومحمد عندوا ٢٥سنه اصغر منهم بسنه خاطب بنت وهنتعرف عليها بأذن الله
فارس باس نور من دماغها
فارس ل نور بأبتسامه: مبروك
نور بكسوف:الله يبارك فيك
وبدأ صحابهم يباركلهم
اسر:اتصل ب زينه تيجي بقا ونسافر كلنا مع بعض
معاذ:تمام خمس دقايق
وراح بعيد شويه واتصل ب زينه وهي خطيبته٢٤سنه يعتبر مهندسة ديكور بس هي خدت الشهاده وقعدت
معاذ بحب: حبيبي عامله ايه
زينه: كويسه الحمدلله وانت اخبارك ايه
وبعد رغي ومحن كتير زينه وافقت وقالت هتلبس وتحضر شنطتها وهتيجي
وهما بيتكلموا جت سجي الصغيره وحطت كرسي ووقفت تسمع هما بيقولوا ايه
فارس بصلها نفس الحركه الي سجي كانت بتعملها بصلها بحزن واضح
الشباب خدوا فارس ودخلوا الاوضه
ايهاب: انت دلوقتي بقيت مسؤل من واحده وبقت مراتك فاهم يعني ايه مراتك يعني سجي تنساها يا فارس مينفعش تبقا نايم في حضن واحده وبتفكر في واحده تانيه
فارس وهو بيرجع راسوا علي الكنبه بتعب وحزن: مش قادر انساها
معاذ بص لصاحبوا بحزن
اسر: حاول يا فارس انت كده هتظلم نور وهي مش ذنبها حاجه حاول
فارس ودمعه هربت من عيونه وقال بصوت مهزوز: تمام
الشباب قاموا وحضنوا
وطلعوا لقوا زينه قاعده مع البنات وبيضحكوا ايهاب بص ل زينه بشك وحاسس انو شافها قبل كده متأكد بس مش عارف فين
ندي: احم احم استاذ فارس
فارس بأبتسامه: ايه القب ده ده انتي بتقوليلي يااااض
ويلااااا ايه الاحترام الي نزل عليكي فجأه ده
ندي وهي تغمض عينيها:هدوء هدوء ان ليك حاجه عند الكلب قولوا يا سيدي😂😂
فارس بصدمه وهو يشاور علي نفسوا: انا كلب
ندي: هو انا قولت كده ده انا بريئه
اسر وهو بياخد ندي في حضنوا ويضحك: هو انتو كده ناقر ونقير دايما
محمد بعدهم عن بعض: في اطفال يا اخويا انت وهي
فارس بأبتسامه مستفزه:كنتي عايزه ايه ديل الكلب انتي
ندي بغيظ:نور هتبات معايا انا والبنات لما نروح الڤيلا الي في الغردقه لغايت ما نروح انا والبنات هنبات مع بعض وبصتلوا بأستفزاز
محمد:رودي مش هتطلع من الاوضه الي انا فيها
اسر:ولا انتي هتطلعي يا حبيبتي تمام
ندي:ايه الرخامه د
وقطع كلامهم صوت البنات وهما بيصرخوا
جنات وهي بتجري ووراها مريم وسجي وبيقولوا في صوت واحد: عفييييييييييت(عفريت)
البنات بيجروا بخوف ووراهم مراد ويوسف بيجروا وراهم وهما لابسين عبايه سوده صغننه علي قدهم ولابسين وشوش اطفال الصغيرين
(اكيد عارفنها وانا مش عارفه اشرح ابقوا افهمو انتو بقا🙂😂)
محمد بضحك: ولاد مجانين وربنا
جنات راحت ل ندي وهي بتعيط ومريم راحت ل رهف وهي بتعيط وسجي مرحتش ل رودي راحت ل فارس وفضلت تعيط
رودي:اه يا بنت الندله
الشباب قعدوا يضحكوا😂😂
اسر مسك اياد من قفاه: ياض مش هتبطل انت وابن المفعوسه الي جنبك ده وهو بيشاور علي يوسف الي جنبك ده تخوفوا في العيال
.
يوسف: هما الي بيخافوا فيها ايه يخوف ده يعني
اياد: يا عمو دول بيخافوا من الجيرمن والهاسكي بنات خوافه بصحيح
نور:مين سجي الصغننه
فارس: الي في حضني ديه
نور خدتها من فارس
سجي بنعاس طفولي:بابي
فارس: هاتيها
وخدها منها ونيمها
نور بأبتسامه: بتحبك اوي
فارس: اصل من اول ما اتولدت وانا الي بربيها
محمد: حضرتك انا ابوها
رود بأبتسامه: وانا شاهده علي كده
فارس بضحك: ياسطا انا وانت واحد🙂
ايهاب: فين مراد
مراد جه
مراد راح ل فارس وبص ل سجي وهي نايمه وقال ل فارس: نامت.
فارس بأبتسامه: اه
مراد باسها من خدها وطلع علي اوضته
رودي: انا بشك في الواد ده انو طفل
ندي ورهف: مش انتي لوحدك😂😂
وقعدوا يهزروا لغايت ما الساعه جت تلاته الفجر كل واحد حضر شنطتوا
وفارس كان جاب ل نور لبس وصحوا الاطفال
معاذ: يلا ي زوزو
زينه بأبتسامه: يلا يا حبيبي
وركبوا عربية معاذ
وايهاب ورهف ركبوا وركبوا اياد ومريم معاهم
وندي واسر وجنات ركبوا
ومحمد و رودي ويوسف ركبوا ومشيوا
وفارس ونور وسجي ومراد صمم انو يركب مع سجي ومشيوا
راحوا الغردقه
وعلي صلاة الضهر كانوا وصلوا
معاذ عندوا ڤيلا في الغردقه قعدوا فيها
مراد كان ماسك ايد سجي وقاعدين
زينه جالها تليفون واستأذنت وخرجت ترد
ايهاب بصلها بشك وقرر انو يطلع ويشوفها بتكلم مين
ايهاب وهو بيبوس راس رهف:خمس دقايق وجاي
رهف بأبتسامه:ماشي متتأخرش
ايهاب:حاضر
وطلع
محمد وهو بيشد ايد رودي:يلا عشان ننام
رودي وهي بتشد ايديها:بس انا مش عايزه انام
محمد:يلا عشان ننام قولت
رودي وهي بتهمس ليه بغباء:ماشي وانا مش عايزه انام
اسر:غبيييييه غبيييه بصي غباء العالم كلوا فيكي يا رودي
فارس ومعاذ وهما بيموتوا ضحك:حصل حصل😂😂😂
محمد شال رودي: بس انا عايز انام
وخدها
وطلع
والشباب فطسوا ضحك
اسر: مش قادره يخربيت عقلك يا رودينا مش قادر 😂😂😂
اسر وهو بيشد ايد ندي: طبعآ فهمتي متبقيش غبيه زي صحبتنا يلا عشان ننام
وخدها وطلعوا اوضتهم
معاذ وهو بيضحك: استني يا فارس لما زينه و ايهاب يجي وابقا اطلع انت ومراتك😂😂
نور:انا عايزه اخرج حاسه بخنقه
فارس: طب يا رهف هنخرج نقف في الجنينه شويه وهنرجع تاني
رهف:تمام
ونور وفارس طلعوا وقفوا في الجنينه وقدامهم البحر
ايهاب دخل الڤيلا
ايهاب: اتأخرت
رهف هزت دماغها بأه
ايهاب: حقك عليا يلا نطلع ننام
وخدها وطلع
زينه جت وهي مبسوطه
معاذ بصلها بخبث: ايه الجمال ده
زينه: حبيبي انت الي جميل
معاذ نزل لمستواها وباسها
معاذ: اوضتك فوق رابع واحده علي اليمين
زينه باستوا من خدوا: تصبح علي خير
معاذ بأبتسامه:وانتي من اهلي
زينه ابتسمتلوا وطلعت وهو طلع اوضته
في اوضة رهف وايهاب
رهف: اتأخرت ليه
ايهاب:عارفه انا كنت شاكك ان انا شوفت زينه قبل كده بس اتأكدت
رهف بأستغراب: ازاي
ايهاب: كانت بتكلم واحد في التليفون وبتقولوا انها هتيجي الشقه عندوا بس يديها مبلغ حلو يعني بنت ليل مع انها مش محتاجه فلوس او اي حاجه ازاي تخون معاذ وهو بيحبها كده
رهف بصتلوا بصدمه وخدودها احمرت
رهف: ديه قليلة ادب
ايهاب: قليلة ادب ديه كوم وانها تخون معاذ كوم تاني خالص دول بقالهم ٢٥سنه مع بعض هما اصلا اتولدوا مع بعض ازاي تعمل كده معاذ الي فضل معاها من اول ما اتولدت ازاي تخونه
رهف: قليلة الاصل هتقول ل معاذ
ايهاب: معرفش
الباب خبط
ايهاب لبس التيشيرت وفتح
معاذ بدموع:
نكمل البارت الجاي بأذن الله
•♡•Aliaa Mohamed•♡•
•♡•احببتها ولن يفرق بيننا احد•♡•
•♡•البارت الخامس عشر•♡•
•♡•Aliaa Mohamed•♡•
معاذ بعيون حمر كالجحيم: الي سمعتوا صح
ايهاب بقلق:اهدي يا معاذ ممكن انا اكون فهمت غلط
معاذ بصلوا ومشي راح اوضة زينه
وايهاب و رهف وراه
معاذ دخل ملقهاش
معاذ بزعيق هز جدران الڤيلا: زينهه
خرجت زينه من الحمام وقلبها وقع لما شافت معاذ
الكل اتلم في اوضة زينه
محمد: في ايه
نور: البسي حاجه يا زينه
كانت زينه واقفه ولافه نفسها في بشكير كبير
معاذ قرب منها وعينوا حمر دم
معاذ بغضب: بتخونيني
فارس بصلهم ببرود
اسر جه وهو بيلبس التيشيرت ووراه ندي
اسر: في ايه
محمد: معرفش
زينه وهي بتبلع ريقها بخوف وجسمها بيرتعش بخوف:ل لا هخونك ليه يعني
ايهاب:ي معاذ يمكن انا سمعت غلط اتفاهموا الاول متتهورش
فارس:لا مسمعتش غلط هي فعلا بتخونه هي بنت لليل وفي صور تثبت كلامي ده
زينه بصتلوا وبصب ل ايهاب بغضب
معاذ بغضب جحيم:ليه
معاذ بزعيق: لييه بتخونيني ليه مش كل ما اقولك نتجوز تقوليلي لا استني بتخونيني ليه يا زيننهه
زينه بخوف:و والله ما بخ
قطع كلامها معاذ وهو بيمسكها من شعرها
زينه بصريخ:ااااااه ابعد عني يا معااااذ
معاذ فضل يضرب فيها والشباب بعدوا عنها بصعوبه
معاذ بغضب: يا ****ده انا وثقت فيكي يا زباله انتي احقر بنت قبلتها في حياتي
زينه قامت بغضب
زينه بغضب:وانا هحبك ليه يعني فيك ايه يتحب مفهمتهاش دي
كف ايدك مقطوعه هتجوزك عشان ابقا خدامه عندك انا اصلا مبصلكش مش انت الي حد يحبوا ي معاذ انسي مفيش واحده هترمي نفسها في نار وتتجوز واحد ايده مقطوع......
قطع كلامها كف نزل علي وشها
فارس بغضب: ماسك نفسي من زمان اوي بس مش واحده ***زيك تعاير اخويا
معاذ بجمود:اها طب وكنتي مفهماني انك بتحبيني ليه
زينه وهي ماسكه خدها بألم:عش عشان فلوسك 😏
معاذ ساب الاوضه وخرج
واسر و ايهاب ومحمد راحوا وراه
والبنات واقفين يبصولها بقرف
ندي بصوت جحيم:يلا يا فارس اطلع عشان عندنا شغل انا والبنات
فارس ابتسملهم وخرج
رهف:غلطتي غلطتة عمرك انك تعايري واحد مننا
وبدأ صريخ زينه يهز المكان بسبب ضرب البنات ليها
(ابوكوا راجل والله😂😂💔)
(عمر الحب ما كان بالشكل لو حبيتي شخص متحبوش عشان شكلوا الشخص بيكبر وشكلوا بيتغير يعني لو حبيت حد عشان شكلوا لما يكبر في السن مش هتحبوا مستحيل يكون الحب بالشكل الحب بالروح الطيبه والخفيفه)
(مهما كان الشخص الي قدامك في ايه متعايرش عشان زي ما عيرتوا هتتعاير بنفس الحاجه الي عايرتوا بيها وصلت)
عند الشباب
كانوا قاعدين ومعاذ قاعد
اسر:معاذ
معاذ: اممم
فارس راح وقعد جنبوا
فارس: قولتلك قبل كده انها بتخونك مصدقتنيش بس خلاص حصل خير بكره ربنا يبعتلك بنت الحلال
معاذ:ما هي معاها حق مين هتحب واحد ايدوا مقطوعه
اسر:من امتي وكان الحب بالشكل
ايهاب:الي هتحبك ي معاذ هتحب روحك مش شكلك
فارس:لو هنقول ان الحب بالشكل وديه حاجه مستحيله يعني ف انت اه ايدك الشمال مقطوعه بس عينك زرقه وابيض زي الفل🌝وشفايفك حلوه
ايهاب: في ايه يا فارس ايه شفايفك حلوه ديه😂😂
فارس: مش قصدي يا زباله
محمد:نيتك وحشه خالص😂😂
ايهاب:خلاص بقا يا معاذ مش كده بردوا ده انت راجل
معاذ: بس هي مغلطتش معاها حق الي هتتجوزني هتعتبر نفسها متجوزاني عشان تخدمني مش اكتر
اسر:سوري سوري انت مبتفهمش ليه يا ابني
معاذ: انا
محمد: خرج البطيخه الي في راسك ديه
الشباب قاموا وحضنوا معاذ
فارس: يا صاحبي مش راجل الي يدمر عشان بنت فكك يا صاحبي
معاذ ببرود:تمام
وكلهم قعدوا وبعد وقت سكت صريخ زينه
اسر: قتلوها
فارس: اكيد
لقوا البنات نزلين
ندي: ااااااااه تعبت
اسر: عملتي ايه في البت
ندي: مش انا لوحدي والله هما كمان معايا
رودي: نور خوافه اوي ممدتش ايديها عليها
نور: مفترين وربنا
الشباب ضحكوا
رهف: حد يجيب دكتور بقا قبل ما البت تموت
ايهاب: ضربتي جامد يا صاحبي
رهف: طبعآ ياسطا البت ماتت حضروا الجنازه🌝😂😂
فارس: طول عمركوا مفترين كده
محمد: يلا يا بنتي نطلع ننام
رودي: لا
ايهاب بسخريه: اطلعي ي اختشييييي شوفي جوزك
محمد وهو بيتصنع الغضب: قدامي
رودي بأبتسامه: زعلت
محمد: اه
رودي بضحك: احسن😂😂
فارس: خد بنت المجانين ديه واطلع
محمد:اشطا
وخد رودي وطلع
وكل واحد خد مراتوا وطلع نام وفارس قفل علي زينه الباب وخد نور وطلع اوضته
نور دخلت
نور: يااااه انا تعبانه اوي
فارس قلع الجاكت وخد شورت اسود لغايت الركبه ودخل ياخد دش
نور دخلت البلكونه وفضلت تبص في السما ومخدتش بالها من دموعها الي نزلت
نور في نفسها: في ثانيه كانت حياتي اتغيرت ١٨٠درجه بابا مات وفاجأه ابقا مرات اكبر رجل اعمال في العالم وخالد مش عايز يسبني في حالي وماما الي ماتت وهي مش راضيه عني علي حاجه انا مليش ذنب فيها
نور اخدت نفس عميق وخرجتوا تاني ودموعها نزلت اكتر وشهقتها وجعت قلبها جدآ
نور في نفسها ببكاء: الحمدلله علي كل حاجه وفضلت تعيط كتير لغايت ما حست ان في حد بيحضنها من ضهرها
نور بخضه لفت بسرعه
فارس وشعروا مبلول: متخفيش ده انا
نور وهي بتبلع ريقها بخوف: اسفه اتخضيت ودخلت الاوضه تاني
فارس بصلها وقفل البلكونه ودخل قعد علي السرير
نور وهي بطلع لبس لنفسها: البس حاجه بدل ما تاخد برد
فارس: انا متعود اقعد كده
نور وهي بتدخل الحمام: تمام براحتك
وقفلت الباب ودخلت تاخد دش
وبعد وقت خرجت نور وهي لابسه شورت ابيض وفنيله بكت بيضه وبتنشف شعرها
راحت وقفت قدام المرايا
فارس قام ورحلها وقعد قدامها علي التسريحه
نور بصتلوا
فارس: شكلك حلو
نور ابتسمت: شكرآ
فارس فضل بصصلها وهي بتسرح شعرها
نور عملت ديل حصان وقربت شويه من المرايا وراحت شالت العدسه البني من عيونها وطلع لون عيونه(ازرق فاتح)
فارس بصلها بصدمه
نور:انا شيلتوا عشان انت دلوقتي جوزي ودي مكنتش عيني وبابا وماما الله يرحمهم هما بس الي كانوا عارفين
فارس:وانتي حطاها ليه اصلا
نور بشرود:عادي
فارس قام
وقرب منها وهي بتبعد
فارس بغضب: سبق وقولتلك اني مش بحب الكدب حصل
نور هزت راسها بأه بخوف
فارس بزعيق: حصلل
نور ببكاء: اه اه حصل
فارس: بتكدبي ليه بقا
نور: ملوش لازوم يعني انك تعرف
فارس مسك ايديها وقعدها علي السرير وقعد جنبها
بعد وقت
نور: احم كنت حاطه العدسه عشان ك كنت واعده حد ان محدش يشوف عيوني غيروا
فارس بصلها بتركيز
نور بصتلوا بدموع
فارس:كملي
نور: نتكلم بعقل وبلاش حكاية العصبيه ديه
فارس: تمام
نور بدأت تحكي وهي بتعيط زي الطفله الصغيره:كنت مخطوبه لواحد اسمو حسن وكنا بنحب بعض قبل الخطوبه كنا هنتجوز عن حب وكده و و وهو كان بيحب عيوني جدآ قالي
••••••نور اوعديني ان محدش يشوف لون عيونك غيري
ومن ساعتها وانا بحط العدسات ديه
فارس بغضب: وهو فين دلوقت
نور بخوف وبكاء:كان قبل كتب الكتاب بيوم خاالد عمل الي عملوا
وحسن عرف وقالي مش هيقدر يكمل معايا
•••اسف يا نور مش هقدر اكمل معاكي
نور: هو دلوقتي اتجوز ومعاه تسنيم
فارس وبدأت الغيره تأكله: وانتي عرفتي منين يا نوور
نور بدموع:اصل الي اتجوزها كانت صحبتي الانتيم وكل اخبارهم صحابي بيقولولي
فارس: لسه بتحبي
نور بصتلوا بضعف: لا
فارس: امال بتعيطي ليه
نور بدموع:بعيط علي حياتي
فارس خدها في حضنوا
نور لفت ايديها حول رقبتوا وفضلت تعيط
فارس: مش انا معاكي
نور ببكاء: بس هتسبني زيهم
فارس: احلفلك بأغلي حاجه عندي اني مش هسيبك
نور:اه
فارس بأبتسامه: وحياتك يا نور ما هسيبك
نور: 🙄🙄
(بيقول ايه الراجل ده)
فارس بضحك: تنحتي ليه
نور: هو انا اغلي حاجه عندك
فارس: اه
نور: ازاي طب وسجي
فارس بصلها: سجي كانت حبي الاول يا نور انا حبيتها جدآ
كانت امي واختي وصحبتي وبنتي كانت كل حاجه وعمري ما هنساها يا نور
نور:كانت
فارس:.................
نور: قصدك ايه
فارس مسك وشها بين ايدوا:................
نور: 🙄🙄
فارس بضحك: تنحتي تاني😂😂
نور: انت مستوعب بتقول ايه انت شارب حاجه يا فارس ولا ايه