رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الثامن

 


 

🖤🥀احببتها ولن يفرق بيننا احد 🥀🖤


🖤🥀البارت التامن عشر 🥀🖤


🖤🥀 *للكاتبه علياء محمد* 🥀🖤


نور مسحت دموعها بألم وجسمها بيوجعها جدآ ومناطق معينه في جسمها بتتألم منها بطريقه وحشه


فارس حس بنغزه في قلبوا: اسف ي نور. اسف ملكيش ذنب في اي حاجه بس بتتأذي بسببي اسف يا حبيبتي وباس راسها


نور: دراعك بيوجعك


فارس ابتسملها: لا


فارس قعد جنبها علي السرير وسند ضهروا علي المخده ودمعه نزلت من عيونوا


فارس: معرفتش احافظ عليكي معرفتش احميكي زي ما اي راجل بيحمي مراته وحد غيري لمسك ديه اكتر حاجه وجعاني 


نور مش عارفه تتحرك عشان تسند علي ضهروا جسمها بيوجعها


نور دموعها نزلت وهي بتحاول تتحرك بس نزفت 


نور بوجع وبدأ صريخ نور يصدح في المكان فارس بصلها بخضه وصدمه


نور ببكاء: ااااااااه الحقني ونبي اااااه فاااااارس 


فارس سندها بأيده بخضه ودموعه نازله ومش عارف يعمل ايه 


الدكاتره دخلوا بسرعه 


الدكتور: ينفع تستني بره


فارس: لا انا هفضل معاها مش هعمل دوشه لو سمحت خليني معاها 


الدكتور: تمام


فارس مسك ايد نور 


فارس وهو بيلمس علي شعرها بيحاول يهديها: هشششش انا جبنك اهو مش هسيبك 


الدكتور ادها ابرة مخدر نور راحت في ثبات عميق تريح قلبها وجسدها من الالم وفارس واقف ماسك ايديها جامد اووي ودموعه نازله الدكتور خيطلها مكان النزيف 


الدكتور ل فارس:مينفعش تتحرك نهائي غير لما الجرح يلم لو اتفتح مره تانيه غلط عليها جدآ


فارس بصلوا بحزن 


الدكتور: ربنا يقويك ويعينك علي حالكوا ده 

انا اديتها مخدر لغايت ما الجرح يلم عشان الوجع مش هتستحمل نهائي


 فارس هز راسوا بماشي ودموعه نازلين  الدكتور ادها ابرة مخدر وطلع فارس حط كرسي وقعد وسند بأيده علي السرير وفضل ماسك ايديها ودموعه نازله 


فارس: وحياتك يا نور لهجبلك حقك وحيات كل دمعه نزلت من عيونك 


بعد شهر بالظبط


الجرح بتاع نور لم والدكتور بطل يديها مخدر وفارس ايده خفت وكان بيقعد مع نور كل يوم وسجي الصغيره خفت


 ورهف بقت كويسه واخيرآ وليس اخرآ ندي حامل و رودي و رهف واسر فرحت الدنيا مش سيعاهم لما عرفوا ان ندي حامل 


واسلام مفيش اخبار عنوا. وفارس قالب عليه الدنيا ومش لاقيه 


في المستشفي كلهم كانوا قاعدين في اوضة نور وفارس

 قاعد قدام سرير نور ونور نايمه


جنات ل ندي بطفوله:يعني في كوكو هنا


اسر بضحك:كوكو😂😂


محمد:لا في كائن صغنن اسمو نونو 😂😂


فارس باصص ل نور وعيونه مدمعه 


محمد رحلوا:نقطة ضعفك نور ومصدر قوتك نور متخليش حد يلمسها الي حصل حصل في غدر ربنا ستر المره ديه حافظ علي مراتك يا فارس


فارس: ايه ذنبها اسلام يعمل فيها كده وانا معرفتش احافظ علي مراتي 


اسر رحلوا:انت مش ذنبك ده مكتوب عند ربنا ربنا يشفيها 


فارس: طب نادي الدكتور بقا بقالها شهر مش بتصحي بقالي شهر مش بسمع صوتها انتو مش حاسين بيا ليه وحشتني افهموني مش عارف اعيش من غيرها 


محمد:ان شاء الله هتصحي


فارس دموعه نزلت وبقا يبكي كالطفل الصغير الي فقد امه:الدكتور بقالوا يومين مش بيديها المخدر وهي مش عايزه تصحي و هي وحشتني حد يفهمني حرام عليكوا بقا


سجي الصغننه راحتلوا


سجي بطفوله:عمو فايس انت بتعيط


فارس بصلها:لا يا قمري مش بعيط


سجي:طب شيلني


فارس دمعه نزلت من عيونوا


اسر خبه ضعف صاحبوا في قلبوا واخد فارس في حضنوا

 

اسر:ايه ي عم اول مره اشوفك بالضعف ده 


فارس دموعه نازلين 


محمد:هتصحي بأذن الله بس انت متعملش في نفسك كده حرام عليك


فارس:وحشتني اوي وخايف يحصلها حاجه مش عايز تروح مني زي سجي انا بحبها اوي ومش عايز غيرها والله بس هي تصحي و


قطع كلامه صوت نور الظاهر عليه التعب


نور بتعب وهمس: فارس


فارس قام بسرعه ورحلها


فارس ابتسم بفرحه وراح دفنها في حضنوا (🖤🥀ياريت لو اقدر اخبيكي في ضلوعي ومحدش يشوفك غيري وحشاني كل كلمه اتكلمناها سوا وحشني ايامنا وفرحتنا وضحكنا مش ده وقت الفراق وحشتيني ووحشني هبلك وضحكك وحشني ملامحك وحشني كل حاجه فيكي وحشتيني ونفسي ترجعيلي عارف ان مينفعش نرجع بس وحشتيني ونفسي نرجع تعرفي نفسي ارجع بالزمن والي حصل ميحصلش كنت راسم مستقبل لينا احلي ليه ليه الفراق انا محتاجلك ومحتاج اعيط وانا بكلمك حرام انا بحبك وما زلت بحبك ارجعيلي وحشتيني ونفسي نرجع🥀🖤)


فارس بفرح: قلب وعقل وروح فارس اخيرآ صحيتي يا

 مفتريه بقالي شهر منمتش حرام عليكي والله 


نور ابتسمتلوا بتعب:ينفع تقومني


فارس حط ايديوا في وسطها بخبث: ينفع اوي


وقرب منها وباسها من خدها قدامهم 


كل واحد حط ايدوا علي عيون اطفالهم


اسر:احنا هنا علي فكره


فارس مهتمش لكلاموا 


وبعد وقت بعد عنها


فارس: وحشتيني اوي 


وعدلها 


نور بصتلهم بكسوف


البنات بصوا لبعض بكسوف


ايهاب: البنات بقوا شبه الفروله😂😂😂


اسر: حصل😂😂


محمد خد رودي في حضنوا وكلهم قعدوا


نور لحظت ان معاذ مش هنا


نور ل فارس: فين صاحبك معاذ


فارس: رجع القاهره قال عاوز يرتاح لوحده شويه


نور: تمام


ندي: حمدالله علي سلامتك يا نور


نور بأبتسامه: الله يسلمك 


ايهاب: ندي حامل


نور: الله بجد


رهف ورودي ابتسمولها علي برائتها


ايهاب: اه هتجبلنا عفريت صغير


اسر ضربوا علي كتفوا جامد: يا اخي عفريت لما يكلك يا شيخ متقولش علي ابني كده 


ايهاب: بهزر يخربيت ايد امك


ندي:جدع يا اسوره 😂😂


وقعدوا يهزروا ويضحكوا وفارس ماسك نور جامد كأنها هتهرب منوا


اما في القاهره


 قاعد وسرحان في الظلام وبيفكر في كل كلمه قالتها زينه


معاذ: معاها حق 


معاذ قام وغسل وشوا ونزل الشركه وقعد يشتغل


عدا عليهم كلهم بتاع اربع شهور 


ندي صممت انها متعملش الصنار وتسبها مفاجأه وفارس ونور حبوا بعض جدآ وفارس عملها العمليه وحامل في الشهر التاني واسلام وزينه ملهمش


 اثر و ايهاب عاوز يخلف تاني بس رهف رافضه ازاي اخلف تاني كده هيبقا كتير معاها حق 


ومحمد و رودي اتفقوا انهم يسبوها علي ربنا حملت يبقا نصيب محملتش يبقا احسن بردوا😂😂


 اما معاذ رجع ل حياتوا تاني ونسي زينه خالص وبقا يشتغل وبقا زي اصحابوا اكبر رجل اعمال في العالم وساب شغل المأذون ومبقاش مأذون المهم معاذ قال انو مش عايز يحب حد عشان ميظلموش 


اسلام بعد بس قرر هيأذيهم في ولادهم واتجوز ملناش دعوه بيه اصلا 


اما زينه الساحره الشريره سافرت بره واتجوزت راجل مافيا 

(يا بختك🙂) 


زينه واخده عهد علي نفسها انها هترجع وتنتقم في اولادهم 

(طب واولادهم مالهم طب) 


عند فارس


فارس: بقولك اي مليش دعوه انا بكلام الدكتوره 


نور: يا ابني انت مبتفهمش صح


فارس: انا مبفهمش


فارس قرب منها 


فارس: لسانك طول عليا اوي


نور:لا والله ده صغنن 


فارس: يا بنتي انتي بتعذبيني ليه يعني الدكتوره قالت مينفعش اقرب منك اول تلات شهور وانتي تيجي تلبسي قمصان قصيره فارس وهو بيشاورلها وعيونه ضيقه انتي عاوزه تموتيني صح


نور هزت راسها بأه بثقه وهي مبتسمه


فارس:لا انا كده هتجنن انا هخرج احسن


نور: استني استني استني خلاص معلش انا اسفه تعال عايزه اقولك حاجه مهمه خالص مالص


وخدتوا وقعدت 


فارس: ها انطقي 


نور:انا عايزه شوكولاته وشيبسي وكريب وفاهيتا وشوكولاته كتيره اوي وتفاح احمر واخضر وموز وهات شوكولاته تاني 🌚


فارس: ديه الحاجه المهمه


نور هزت راسها بأه


فارس: انتي الي جبتيه لنفسك 


عند ندي واسر


ندي وهي قاعده وبتحط ماسك علي بطنها


اسر: بتعملي ايه يا بنت المجنونه


ندي: بحط ماسك ل النونه 


اسر: اه ي ربي وعدتني بواحده مجنونهههههههههه😂😂😂


ندي فضلت شويه ودخلت غسلت بطنها الي بقت عامله زي البطيخه الصيفي😂😂😂


ندي: شوفت بكره النونه تيجي وتبقا احلي منك


جنات ومراد دخلوا


مراد دخل وهو حاطت ايدوا في جيبوا وبيبص ل ندي


اسر ضرب مراد بالمخده: دور وشك يا اخويا متبصش علي مراتي


مراد خد المخده وراح قعد جنب ندي عشان يغيظ اسر

ندي فضلت تضحك


جنات: الكوكو كبرت اوي خليتك عامله زي الكرنبه 


ندي بضحك: انا كرنبه


مراد: اه والله


اسر: دور وشك ياض


مراد: لا


اسر قعد ووشوا احمر من الغيره


ندي بصت ل اسر بصدمه: انت بتغير من ابنك


اسر بصلها بغيظ


ندي انفجرت في الضحك


ندي:مش قادره هموووووت😂😂😂😂بتغير من ابنك مش قادره😂😂


اسر: في ايه يضحك بقا


مراد ابتسملهم وخرج راح ل سجي 


ندي:يا ابو الهبل بتغير من ابنك ده اتخلق في بطني يا اهبل


اسر:بقولك ايه ابعدي عن وشي عشان انا متعصب


ندي وهي بتلم شعرها:احسن بردوا وقعدت تاكل 


                الفصل التاسع عشر من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×