رواية احببتك ولن يفرق بيننا احد الفصل الاخير

 


 

♕احببتها ولن يفرق بيننا احد♕


♕البارت الاخير♕




فلاش بااك 


ريم ببكاء: لا لا لا متسبنيش ونبي 


رامي بصوت يكاد يسمع: بحبك 


واغمض عيونه بألم 


(خطفتك الحياه يا عزيزي مني لم يعد للحياه طعم كل شئ اصبح باهت للغايه الحياه بدونك مؤلمه للغايه)


 •♡•الكاتبه علياء محمد•♡•


فارس كان نايم ونور في حضنه


 لقا الفون بيرن 


نور: فارس الفون بيرن

 

فارس مد ايدوا وجاب الفون 


ريم ببكاء: فارس الحقني  رامي رامي مش عايز يصحي  اعمل حاجه 


فارس قام بخضه ونور اتخضت وقامت 


فارس: متخفيش انا جاي


نور: في ايه


فارس: معرفش بس رامي باين في حاجه روحي شوفي الشباب عقبال ما اغير هدومي 


نور: حاضر 


وقامت ندت الشباب والبنات بقوا قاعدين علي نار وهيموت من الخوف والشباب راحوا ل رامي وريم 


اما عند ريم


رامي بصوت يكاد يسمع: كان نفسي اكمل معاكي لغايت ما نموت سوا 


ريم وهي يتمسح علي خدوا بحنيه ودموعها نزلين وقالت بصوت واطي مهزوز من كتر العياط: متقولش كده انت انت هتعيشي وهنخلف نونه صغننه وهنسميها زي ما كنا عايزين( ورد) مش انت كنت عايز نونه ونسميها ورد و و انت بس متستلمش لو بتحبني متعملش زيهم وتسبني 


رامي ابتسملها بألم


الشباب جم جري ولقوا غرقان في دموا 


يزيد: في ايه مالوا 


ريم ببكاء: مش وقتوا شوف اعملوا حاجه  هيروح مني


 الشباب شالوا و ريم جت تقوم اغم عليها ايهاب شالها


 وركبوا العربيات وراحوا المستشفي دخلوا اوضة العمليات والدكاتره دخلوا بسرعه وبدأت العمليه


 وايهاب حط ريم في اوضة واتصل بالبنات يجوا يقعدوا معاها


الشباب كانوا واقفين بحزن 


والبنات قاعدين مع ريم بحزن كبير


معاذ: ان شاء الله خير ان شاء الله 


اما في غرفة ريم 


صحيت مفزوعه


ريم ببكاء: هو هو فين رامي كان كان بينزل دم كتير كان كان علي رجلي مع معرفتش اعملوا حاجه 


حور: استهدي بالله يا

 حبيبتي ان شاء الله خير

 

لينا اخدتها في حضنها وبدأ عياط وصريخ ريم يعلوا ويعلوا ويعلوا


دخلوا الشباب بخضه 


فارس رحلها 


فارس: اهدي يا صغننه هو كويس والدكاتره معاها هيزعل منك كده


لينا بعدت وفارس مسحلها دموعها وكأنوا اخوها الكبير 


فارس: خلاص بقا متعيطيش متبقيش هبله زي ندي 


ندي بصتلوا بغل


فارس: شوفتي هبله ازاي


ريم مسحت دموعها


يزيد: يلا قومي يا قمر

 عشان اول مايخف انتي اول واحده تدخلي 


وبالفعل قامت وخرجت هي والبنات وفضلوا واقفين قدام الاوضه 


عدا اربع ساعات


ريم ببكاء: اتأخر اوي صح


معاذ: صلي علي النبي ان شاء الله خير وحور اخدتها في حضنها وهي بتعيط وبعد وقت كبير الدكتور خرج


ريم قامت بسرعه


ريم بلهفه: كويس صح 


الدكتور: الحمدلله بقا كويس الحمدلله العمليه كانت خطيره جدآ  عشان اخد تلات رصاصات بس

 الحمدلله العمليه نجحت 


ريم بفرحه: شكرآ ربنا يخليك ودخلت من غير ما تستأذن 


محمد: معلش هي بس عشان خايفه


الدكتور: لا عادي بس خلوا بالكوا منوا 


اسر: حاضر ودخلوا قعدول معاهم وكانت ريم ماسكه ايدوا وسنده برسها علي السرير ودموعها نازله 


عده يومين وفي اليوم التالت صحي رامي لقا ريم نايمه علي الكرسي الي قداموا ودمعه نزله علي خدها 


رامي مسك اديها راحت قامت مفزوعه 


ريم بخضه: اجيب الدكتور محتاج حاجه طب في 

حاجه بتوجع ساكت ليه 


رامي ابتسملها: متخفيش انا كويس 


واستوعبت ريم انو فاق واترمت في حضنوا وبدأ بكائها يزيد 


رامي وهو بيمسح علي شعرها: خلاص اهدي متعيطيش انا كويس والله 


ريم ببكاء: وحشتني اوي 


رامي باسها من رقبتها: حقك عليا انا 


بارت صغير جدآ بس عشان نختم بيه الروايه 

وكده تبقا رويتنا خلصت واستنوا الجزء التاني من رواية احببتها ولن يفرق بيننا احد للكاتبه علياء محمد 


يلا هتوحشوني 


                    النهــــــــــــــــــــــــــــــايه ♥️

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×