رواية صعب احبك الفصل الثامن


 

رواية صعب احبك 


الفصل الثامن

 

 سمع جاسر صوت صرخه جامده اوي

طلع يجري لقاها مزنوقه في زاويه عند الحيطه وعماله تنطط كان فيه كهربه علي الارض وكانت لابسه البيبي دول اللي كانت لابساه

واول مشافت جاسر طلعت تجري عليه وحضنته من الخوف

جاسر/في ايه اهدي في ايه

سلمي/فيه تعبان فيه تعبان

جاسر خاف اوي وطلع فوق السرير

سلمي/مين اللي يخاف فينا اهو اهو اهو

جاسر/فين هو شكله ايه

سلمي/بشنب وصغير اهو اهو

جاسر اتنهد/ الله يخربيتك دا صرصار كل دا عشان خاطر صرصار وتقولي تعبان انتي اول مره تشوفي صرصار


سلمي/اقتله بسرعه اصل بخاف يالهوي شوف بيقرب ميني ازاي

جاسر/اهدي بس

وجاسر موت التعبان هههههههه اللي هو اصلا صرصار 

جاسر/طبطب عليها اهدي بقي 

والغريبه ان سلمي بتترعش كانت بتخاف من الحاجات دي اوي 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

وفي مكان تاني اتنين بيكلمو

الراجل الاول/احنا لازم نخرب بيتهم ونوديهم في داهيه 

الراجل التاني/وناوي تعمل ايه ياريس

الراجل الاول/ماهو لازم اعمل حاجه مش معقول العمليه دي تروح من ايدينا لازم نعمل حاجه 

الراجل الثاني/الجامعه عاوزين البضاعه توصل خلال الست الشهور اللي 


جايه ياما هيطلبونا بالفلوس اللي اخدناها ومش هينفع نهربها طالما جاسر بيه هو اللي ماسك المخازن الي في المراكب مشكله


الراجل الاول/لازم نحاول مره واتنين وتلاته ياما وربي لاقضي عليهم كلهم

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

اعوز بالله ايه الراجل الرفيع اللي شبه القلم الرصاص والراجل التاني تخين اوي يني كانو اربعه في بنطلون واحد ههههههه يارب يفرقع لو عمل حاجه وحشه في جاسر

~~~~~~~~~~~~~~~~

نروح لرامي 

رامي عمال يكلم نفسه اكلمها ولا مكلمهاش اكلمها ولا مكلمهاش طيب انا مش معايا رقمها ارن علي جاسر يديني رقمها

~~~~~~~~~~~~~~~~~

نروح لجاسر وهو عمال يهدي في سلمي وهي في حضنه وايديه علي وسطها لقيت ايديه بدات تسرح فاقت من اللي هي فيه 



وبصتله بغضب/خلاص انا مش خايفه

جاسر بيخوفها /ايه دا مش دا صرصار تاني 

طلعت تجري في حضنه 

وجاسر عمال يضحك

سلميمتنرفزة و على اخري/مش بخاف قولت وبطل لعب العيال دا 

جاسر/طب انتي مش جعانه 

سلمي/بصراحه ميته من الجوع 

جاسر/اطلب بيتزا ايه رايك 

سلمي/ياريت 

جاسر/طب انا هطلب دليفري وتعالي نسهر قدام التلفزيون مش هفضل قاعدين مالين كدا


سلمي افتكرت انها عريانه وحاطط ايديها علي جسمها 

سلمي/طيب هغير هدومي واحصلك

جاسر/هستناكي

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

لقي جاسر التيلفون بيرن فرد لقاه رامي وقاله انه يديه سلمي عشان عاوز رقم جاسمين

~~~~~~~~~~~

دخل رامي علي سلمي فجاءه بحسن نيه عادي لقاها بتلبس بس ماخدتش بالها انه فتح الباب وكملت لبس

جاسر كان عامل كدامخضوضةمخضوضةايييييييييه دا 

وقفل الباب بسرعه 

يارب صبرني البنت حلوه بطريقه وحشه ايه دا 

وبعدين انا كل مشوفها اعرق كدا واتلجج دالنهرضه تاني يوم لسه 

وقف علباب وخبطت 

سلمي/ايوه مين

جاسر /هيكون مين غيري في تيلفون ليكي

سلمي/مين 

جاسر/دا رامي عاوزك في موضوع

سلمي/طيب ثواني 

فتحت الباب نص فتحه واخدت التيلفون

اخدت منه التيلفون وقفلت الاوضه

جاسرررررررر اوووووووووووووووووووووووووف

صبرني يارب 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

رامي/الو ازيك يااعروسه 

سلمي/هههههه ازيك ياقمر خير جاسر قالي انك عاوزني

رامي/بصراحه انا معجب بجاسمين وبصراحه اكتر انا ماليش اني احب قبل الخطوبه والكلام دا كنت عاوز رقم موبايلها عشان اتقدملها



سلمي/الف الف مبروك ربنا يتمملكم بخير

رامي/سلمي هي مقالتلكيش حاجه عني

سلمي/قالت كتير

رامي/ايه ايه ايه

سلمي/ههههههه اتكلم بقلب جامد دا الرقم 

........

رامي/علي ضمانتك 

سلمي/عيب والف الف مبروك مقدما 

رامي /تسلمي تصبحي علي خير

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

سلمي كانت مبسوطه اوي ان جاسمين هتتخطب 

لبست سلمي عبايه سعودي تجنن مطرزه


            الفصل التاسع من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×