رواية صعب احبك الفصل السادس


 

رواية  صعب احبك

الفصل السادس

 

 نزلت سلمي لابسه جيبه قصيره وبادي حملات لونه احمر والجيبه جينس وطبعا لابسه قدامه كدا لانه اصلا جوزها صحيح ملمسهاش ومش هيلمسها بس جوزها اول مشافها قال في باله يالهووووووووي حرام اللي بتعمله فيا دي هي عاوزه توصل لايه


جاسر/ايه اللي انتي لابساه دا

سلمي بدلع/ايه وحش

جاسر/هه لا مش وحش بس يعني مش يصح

سلمي وقربت منه كانها بتمسح حاجه من علي كتفه 

سلمي/مش يصح ايه

جاسر/اوووووف هو في ايه مالك متغيره ليه

سلمي ببراءه مصطنعه/هو انا عملت حاجه

وفي بالها بتقول هو انت لسه شوفت حاجه اما كنت اجيبك زاحف علي لسانك مبقاش سلمي سليمان

سلمي/تحب تاكل ايه 

جاسر/ايه يابت الحنيه دي شكلك مش مريحاني

سلمي/مفيش انا فكرت وقولت اننا بما اننا هنفضل فتره مع بعض في نفس المكان وطول مبنا خناقات الخطه مش هتنجح فقولت اعمل هدنه ونبقي كويسين مع بعض الي حد ماء

جاسر/ياسلام علي العقل ماشي موافق

سلمي في بالها ماشي موافق والله اما كنت فرجتك

سلمي جايه تمشي عملت ان رجليها اتجزعت 

سلمي/اي اي

جاسر جري عليها 

جاسر/مش تحاسبي ياسلمي

سلمي/اي رجلي اي

جاسر ساندها علي الكنبه والجيبه باينت حاجات جاسر كان هيموت ويشوفها 

وش جاسر احمر اوي

سلمي/اي يارجلي اه

جاسر في باله يالهوووووووووووي ايه الانوثه دي ال وانا اللي بقول مش من النوع اللي بحبه ال مش من النوع اللي بحبه ال

جاسر/طيب انا هطلب الدكتور

سلمي/لالالالا انا هطلع اوضتي ارتاح اه اه اه مش قادره اتجرك

جاسر /طيب اسندي عليا

سلمي /هتعبك معايا

جاسر/هه تعب 

في باله تعب اكتر من اللي انا فيه يبقي حرام

جاسر/ولا تعب ولا حاجه 

سلمي سندت عليه

وعماله تتاوه من الالم الكازب طبعا

سلمي/لا مش قادره امشي

جاسر/طب هشيلك 

سلمي/لا عيب مش هقدر

جاسر /يابنتي هو انا هبوسك انا بقول هشيلك انتي ناسيه اني المفروض جوزك ولا ايه 

جاسر شال سلمي 

بس حست سلمي باحساس غريب 

حست بقشعريره في جسمها وحست انها ضعيفه في وسط رجولته الكبيره دي 

كان جاسر عريض الكتفين وكان شايلها كانه شايل طفله صغيره في ايده


وهي متعلقه برقبته

ودخل الاوضه وحاطها علسرير

جاسر/ازاي الحال ارتاحتي كدا

سلمي/ميرسي ياجاسر تعبتك

جاسرر في باله يخربيت ام دي رقه 

جاسر/هه لا ابدا انا هقوم احضر الشنط انا ولا تحبي ناجل السفر

فكرت سلمي وقالت انها تاجل السفر شويه لحد متاكد لجاسر انها هي اللي مش عايزها وهو اللي عايزها

سلمي/انا رجلي وجعاني ناجل السفر شويه وانت كلم عمي قوله اني تعبانه ومش هقدر اسافر


جاسر/احسن برضه كويس ان رجلك اتجزعت

سلمي اتعصبت /بتقول ايه انت ايه اللي بتقوله دا

جاسر/انا مش اقصد عادي يعني قولت كويس انها يعني حجه اننا منسفرش


سلمي/طيب انا عايزه انام اتفضل بره

جاسر/ايه اتفضل بره دي مانتي كنتي كويسه

سلمي/الله عايزه انام اطلع بره 

جاسر/علاساس ان البنت يعني موزه لدرجادي خايفه تنامي قدامي ياشيخه اتوكسي 

وسابها ومشي

طبعا جاسر كان بيكدب لانه لما شاف سلمي برقتها ودلعها في بعض الاوقات وساعات بتقلب انه حس ان البنت دي فيها رقه ودلع مش علاحد وطبعا بيحاول انه يكون قوي

بس علمين دي سلمي والاجر علله

~~~~~~~~~~~~~~~~

سلمي مسكت الفون ورنت علي جاسمين 

جاسمين/اهلا بالعروسه 

سلمي/هتقولي عروسه تاني وبعدين انتي مكلمتنيش ليه 

جاسمين/اكلمك امتي يابنتي هو مش امبارح كان ليله دخلتك 

سلمي /ال دخله ال

جاسمين/ال قوليلي محصلش حاجه كدا ولا كدا

سلمي/ايه قله الادب دي حاجه ايه

جاسمين/وماله مش جوزك

سلمي/علي الورق بس نسيتي الاتفاق

جاسمين/طب مالك متنرفزه ليه اهدي

سلمي/اصل البيه بيقولي اوعي تفتكري اني هلمسك انتي مش من النوع بتاعي

جاسمين/ههههههههه ههههههههه

سلمي /ضحكتك اوي

جاسمين/ههههههه وانتي ناويه تعملي ايه اخص بقي سلمي برنسيسه الجامعه اللي الشباب بيموتو عليها يتقال عليها كدا

سلمي/ترهني اني هجيبهولك زاحف علي لسانه ترهني

جاسمين/قادره وتعمليها طيب ابقي طمنيني علي اخر الاخبار اه كنت عاوز اقولك حاجه 


                   الفصل السابع من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×